بخشی از امکانات ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعطیل خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن داوودی مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اظهار کرد: با توجه به برگزاری چهاردهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سراسر کشور در ماه‌های تیر و مرداد سال جاری و پیرو مصوبه نشست شورای هماهنگی برگزاری المپیاد در استانداری فارس و لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی این استان، تصمیم گرفته شد تا سالن‌های ورزشی ولایت و غدیر در روز‌های مشخصی تعطیل و در اختیار این دانشجویان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بر اساس این تصمیم، همه سالن‌های ورزشی مجموعه ولایت از فردا، بیست و هفتم تیر تا چهارم مرداد و نیز از روز دهم تا نوزدهم مرداد تعطیل و در اختیار دانشجویان ورزشکار دانشگاه‌های تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: سالن‌های ورزشی مجموعه غدیر نیز از روز ۲۴ تیر تا ۱۹ مرداد سال جاری تعطیل است.

داوودی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی ها، ورزشکاران علاقمند به ادامه فعالیت‌های ورزشی، می‌توانند در طی روز‌های تعطیل اعلام شده، برای انجام تمرین خود از ساعت ۱۴ تا ۲۱، به سالن بدنسازی مجتمع فرهنگی، رفاهی دانشگاه شیراز، واقع در خیابان ساحلی غربی مراجعه کنند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه افزود: در روز‌های دهم تا نوزدهم مرداد، سالن بدنسازی مجتمع ولایت، فعال و آماده پذیرش ورزشکاران دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

وی بیان کرد: هرگونه تغییر در این برنامه، از سوی کانال‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همکاران اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ن

 سالن‌های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تعطیل می شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار