سید جلال حسینی: برای سوپرجام برنامه ریزی کرده بودیم/ پستهای بازیکنان به علت بدقولی باشگاه بود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای سوپر جام برنامه ریزی کرده بودیم و آماده این بازی بودیم اما تصمیم نهایی اتخاذ شد.

سید جلال حسینی: برای سوپرجام برنامه ریزی کرده بودیم/ پستهای بازیکنان به علت بدقولی باشگاه بود به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم درباره قهرمانی در سوپر جام و آماده سازی سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: اردوی خوبی در کرواسی داشتیم و قبل از آن هم در تهران خوب تمرین کردیم و برای سوپر جام برنامه ریزی کرده بودیم و آماده این بازی بودیم و این بازی قسمتی از برنامه باشگاه پرسپولیس است اما این تصمیم گرفته شده است و ما به عنوان مربی و بازیکن وظیفه مان است که خود را در شرایط بازی قرار بدهیم و این مسائل به ما مربوط نمی شود. برای هر لحظه آماده برای جنگیدن و  مبارزه هستیم اما تیم استقلال شرایط خاص خود را داشت و در نهایت تصمیم گرفته شد که تیم ما قهرمان سوپرجام شود. 

از مصاحبه ام درباره شرایط سخت پرسپولیس برداشت منفی شد 

او درباره  مشکلات پرسپولیس و اینکه گفته بود هواداران نباید گول حرفهای برخی از افراد را بخورند، بیان کرد: من می گویم خیلی ها درباره نقل و انتقالات صحبت می کنند اما دیدید  که  ما در نقل و انتقالات 3 بازیکن خود را از دست دادیم و نتوانستیم بازیکن بگیریم و نیم فصل اول سختی پیش رو داریم و بازیکنان جدا شده تاثیر گذار بودند. بازی های سختی به خصوص برابر الدحیل قطر داریم و از مصاحبه ام برداشت منفی صورت گرفت و این نیست که ما کوتاه بیاییم اما شرایط تیم ما با بقیه تیم ها متفاوت است و آنها توانستند  بازیکن جذب کنند و باز هم می توانند بازیکن بگیرند و  از سال گذشته تقویت شدند.

هواداران فریب کسانی را نخورند که شوخی می کنند 

او ادامه داد: البته ما از سال گذشته نتوانستیم بازیکن بگیریم  و بازیکن در نیم فصل اول از دست دادیم و اکنون هم چند بازیکن  خوب خود را از دست دادیم و هنوز هم نتوانستیم بازیکن بگیریم و شرایط خیلی سختی داریم و هواداران فریب کسانی را نخورند که شوخی می کنند که شرایط پرسپولیس خوب است البته این موضوع درست است و ما خوب تمرین می کنیم و بدنسازی خوبی انجام دادیم و گرشاسبی کارهایش را درست انجام می دهد و کادر فنی برنامه ریزی مناسب برای همه موضوعات را انجام داده است اما این طور نیست که در روند بازی ها به مشکل برنخوریم و به طور حتم روزهای سختی پیش رو داریم. 

پستهای بازیکنان به علت اجرایی نشدن قول باشگاه بود 

او درباره پستهای همزمان از سوی بازیکنان پرسپولیس مبنی بر بدقولی ممنوع بیان کرد: یکسری قولهایی داده شد و بازیکنان ما انتظار دارند و آنها با همه مشکلات تمدید کردند و در اختیار تیم هستند و قولی به آنها داده شد و برنامه باشگاه انجام نشده بود و بازیکنان خواستند که این پست را بگذاریم . به هر حال گرشاسبی همه تلاش خود را می کند اما امیدوارم تیم پرسپولیس همانند دیگر تیم ها باید حمایت شود و همه اینها فریب دادن است که می گویند پرسپولیس این کارها را انجام داد. پرسپولیس از نیم فصل گذشته بازیکن نگرفته است و نتوانست بازیکنانی که می خواست جذب کند و هنوز مشکلات مالی و شکایت های زیادی وجود دارد اما امیدوارم این مشکلات حل شود و بازیکنان با فکر آزاد بازی کنیم. 

بازیکنان ما هیچ پولی دریافت نکردند 

کاپیتان پرسپولیس درباره دریافتی های بازیکنان گفت: بازیکنان ما از امسال هیچ پولی دریافت نکردند و در شرایط بدنسازی هیچ دریافتی نداشتیم . جرایم هم تعیین تکلیف نشد و مالیات ها برعهده بازیکنان است و به باشگاه ارتباطی ندارد. 

کسی جرات ندارد برابر سیستم باشگاه نفت کاری کند 

او درباره وضعیتش در باشگاه نفت تهران گفت: متاسفانه هیچ کس زورش به این باشگاه نمی رسد و یک بی برنامگی است و مشکلاتی وجود دارد که کسی جرات ندارد در برابر سیستم باشگاه نفت کاری کند و ما هم بلاتکلیف هستیم. 

چند روز دیگر درباره تیم ملی جواب می دهم 

سید جلال حسینی درباره آینکه خودش را آماده بازی های جام ملتهای آسیا کرده است، گفت: این سئوال سخت است و چند روز دیگر جواب می دهم و امیدوارم همه چیز خیر باشد. سردار آزمون هم به تیم ملی بازمی گردد.

کاپیتان پرسپولیس درباره نخستین رویارویی این تیم با پدیده مشهد گفت: شناخت خوبی از گل محمدی دارم و تیم هایی که در آن حضور داشته است خوب نتیجه گرفته است و بازی اول برای همه تیم ها از جمله برای میزبان و مهمان سخت است و بازی های سختمان خیلی زود آغاز می شود و در دومین دیدار هم باید به مصاف فولاد خوزستان برویم و شرایط سختی داریم.


بیشتر بخوانیم: 

شفر: ما فقط خواستار تغییر زمان سوپرجام بودیم!

پرسپولیس قهرمان سوپر جام فوتبال ایران شد


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
بازم اینا سورپرایز داشتن....
آخرین اخبار