کرمانشاه میزبان آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)

آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در یکم مردادماه 1397 برگزار می شود.

مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری و دبیر جشنواره رضوی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ گفت : با پایان یافتن داوری آثار شرکت کننده در شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، مراسم اختتامیه این جشنواره با هدف معرفی و تقدیر از برگزیدگان برگزار می شود.

وی گفت : فراخوان جشنواره رضوی به کلیه مراکز کانون در استان کرمانشاه ارسال شد و اعضا و مربیان نیز استقبال قابل توجهی از این جشنواره داشته اند.

فتاحی افزود : آثار زیبایی در بخش های مختلف این جشنواره به دبیرخانه استانی ارسال و پس از تفکیک آثار رسیده، کار داوری آنها نیز آغاز شد.

وی افزود : اختتامیه شانزدهمین جشنواره استانی امام رضا(ع)، روز یکم مرداد ماه 1397، در دهه کرامت و در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری شماره 4 کرمانشاه( واقع در فرهنگیان فاز یک، ضلع غربی پارک معلم) برگزار و از برگزیدگان این جشنواره در بخش های مختلف آن تقدیر می شود.

شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) امسال شامل 8 بخش ( پژوهش اعضا – کتابسازی – کاردستی – تمبر و کارت پستال سازی – نامه ای به امام رضا (ع) – خاطرات زیارت – سرود – پویانمایی ) می باشد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره استانی امام رضا

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار