همزمان با آغاز دهه کرامت، مسابقات بسکتبال قهرمانی نونهالان پسر خراسان رضوی، گرامیداشت یاد مرحوم مسعود افشار، با قهرمانی تیم مشهد در سالن شهید جلیلی تربت حیدریه پایان یافت.

پایان رقابت‌های بسکتبال قهرمانی استان در تربت حیدریهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید حمیدرضا امینی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: در این دوره از رقابت‌ها پنج تیم شرکت داشتند که بصورت دوره‌ای به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: تیم بسکتبال مشهد در این دوره از مسابقات به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های سبزوار و کاشمر دوم و سوم شدند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه میزبانی مسابقات را فرصتی مناسب جهت ارتقاء جایگاه شهرستان بیان کرد و تصریح کرد: مسئولین استانی باید به این امر نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا ضمن توزیع امکانات به صورت متوسط در سراسر استان فرصت تبادل اطلاعات و شناسایی استعداد‌های شهرستانی نیز فراهم گردد.

رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی هم در این مراسم با ابراز رضایت از میزبانی تربت حیدریه که برای اولین بار در بخش نونهالان اتفاق افتاد گفت: این گونه میزبانی‌ها موجب شناسایی بهتر نقاط قوت و ضعف شهرستان‌ها خواهد بود.

 با اشاره به ضرورت حضور فعال مربیان و ورزشکاران شهرستان در رویداد‌های خراسان رضوی گفت: تربت حیدریه در این زمینه از جایگاه خوبی برخوردار است هرچند تا نقطه مطلوب فاصله دارد و ابراز امیدواری کرد با توجه به شرکت تیم بزرگسالان این شهرستان در لیگ دسته یک خراسان رضوی بزودی شاهد احیای جایگاه تربت حیدریه در استان در هردوبخش بانوان و آقایان باشیم.
 
 
انتهای پیام//ع.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.