حزب جنبش ملی اسلامی: خشونت علیه تظاهرات کنندگان را با خشونت پاسخ می دهیم

سخنگوی حزب «جنبش ملی اسلامی افغانستان» گفت که استفاده از خشونت علیه معترضان را با خشونت پاسخ می‌دهیم.

حزب جنبش ملی اسلامی: خشونت علیه تظاهرات کنندگان را با خشونت پاسخ می دهیمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی حزب «جنبش ملی اسلامی افغانستان» در واکنش به عدم پاسخگویی دولت نسبت به اعتراض‌های مردمی در شمال این کشور گفت که استفاده از خشونت علیه معترضان را با خشونت پاسخ می‌دهیم.

پس از بازداشت «نظام الدین قیصاری»، نماینده جنرال دوستم در شمال افغانستان از دو هفته گذشته تاکنون اعتراضات مردمی برای آزادی این فرمانده محلی ادامه دارد.

«بشیراحمد ته ینج»، سخنگوی حزب جنبش ملی اسلامی در واکنش به ادامه اعتراضات در شمال افغانستان گفت که تمامی ادارات دولتی در ولایت‌های فاریاب، تخار، جوزجان و سرپل از سوی معترضین مسدود می‌شوند.

سخنگوی حزب جنبش ملی اسلامی تصریح کرد: معترضان از دو هفته گذشته دست به تظاهرات مسالمت‌آمیز زده‌اند اما از سوی حکومت پاسخی دریافت نکرده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: مسدود کردن ادارات دولتی در این ولایات به معنی خشونت نیست، بلکه با هدف اخلال در روند کارهای اداری انجام می‌شود.

ته ینج در ادامه افزود: درصورتی که اعتراضات مردمی از سوی نیروهای امنیتی با خشونت همراه شود، ما نیز خشونت را با خشونت پاسخ خواهیم داد.

به نوشته تسنیم، هواداران حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان از دو هفته گذشته و در واکنش به بازداشت نظام‌الدین قیصاری، نماینده‌ی ژنرال دوستم در ولایت فاریاب دست به اعتراض زده و خواستار بازگشت معاون اول ریاست جمهوری و رهبر این حزب به افغانستان و آزادی نظام‌الدین قیصاری شدند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار