اختلاف 2 میلیون یورویی المپیاکوس و بشیکتاش برای انتقال انصاری فرد

2 باشگاه بزرگ دنیای فوتبال برای انتقال کریم انصاری فرد به توافق رسیدند و تنها اختلاف 2 میلیون یورویی برای این انتقال وجود دارد.

اختلاف 2 میلیون یورویی المپیاکوس و بشیکتاش برای انتقال انصاری فردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی باشگاه المپیاکوس پس از درخشش در لیگ یونان و همچنین همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی، حالا مد نظر باشگاه بشیکتاش ترکیه قرار گرفته و به احتمال زیاد راهی این تیم می شود.

تنها زننده گل تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه و همچنین دومین گلزن برتر المپیاکوس، حالا از باشگاه‌های آگزبورگ، اشتوتگارت آلمان، فنرباغچه و بشیکتاش ترکیه پیشنهاد‌هایی  دریافت کرده که بشیکتاش از شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن مهاجم تیم ملی برخورد دار است.

سایت رادیو ورزش یونان در این باره می نویسد: باشگاه بشیکتاش ترکیه در صدد جذب کریم انصاری فرد و کوستاس فورتونیس، دو بازیکن تیم یونانی است. پیشنهاد تیم ترکیه ای برای مهاجم تیم ملی ایران 8 میلیون یورو است و تنها اختلاف سران 2 باشگاه، اختلاف دو میلیون یورویی است که به احتمال زیاد تا چند روز آینده حل خواهد شد. 

این رسانه ادامه داد: همچنین تیم های لیگ برتر جزیره هم در صدد جذب احسان حاج صفی، مدافع تیم ملی ایران هستند و باید دید در پایان آیا این  2 بازیکن از المپیاکوس جدا خواهند  شد یا خیر؟


بیشتر بخوانیدانصاری فرد و حاج صفی به تمرینات المپیاکوس بازگشتند


انتهای پیام/

2 بازیکن تیم ملی در آستانه جدایی از المپیاکوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار