سناتورهای آمریکایی واکنش‌های مختلفی نسبت به عقب نشینی رئیس جمهور آمریکا از اظهاراتش نسبت به روسیه داشتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس؛ سناتورهای آمریکایی واکنش های مختلفی نسبت به عقب نشینی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از اظهاراتش نسبت به روسیه داشتند.

دیک دوربین، سناتور دموکرات ایلینویز در مقابل خبرنگاران گفت: «اینطور نبوده که او به اشتباه از کلمه ای استفاده کرده و همه مطلب را اشتباه متوجه می شوند. موضوع فراتر از این صحبت ها است.»

وی افزود: «کاری که او از ابتدا انجام می داد مشخص بود، زمانیکه با هجمه مخالفان و حتی از جانب فاکس مواجه شد، مجبور بود تا چیزی بگوید.»

در همین حال بسیاری از سناتورهای جمهوری خواه سعی داشتند تا از رئیس جمهور به دلیل این موضوع تشکر کنند. چاک گرسلی، سناتور جمهوری خواه آیوا گفت: «من فکر می کنم ما باید به این موضوع از این منظر نگاه کنیم: رئیس جمهوری که بر سر گفته هایش عذرخواهی می کند، اقدامی نجیبانه انجام داده است. ما باید از او به خاطر این موضوع تشکر کنیم نه اینکه به دنبال عیب جویی باشیم.»

ترامپ روز سه شنبه در پی فشارها از جانب حزب خود، از اظهارات گذشته اش عقب نشینی کرد. وی گفت در زمان پاسخگویی به سوال اینکه آیا روسیه در انتخابات 2016 مداخله کرده، به طور واضح منظورش را نرسانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار