اعزام۱۲۰۰ دانشجو به اردوی جهادی در مناطق محروم لرستان

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: ۱۲۰۰ دانشجو امسال به اردوی جهادی در مناطق محروم لرستان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ حسین محمدی گفت: در سطح استان ۱۴ گروه جهادی دانشجویی ویژه داریم که از ابتدای سال فعالیت‌های تدوامی خود را در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش عمرانی آغاز می‌کنند.

وی افزود: از آنجا که مهمترین فصل ارو‌های جهادی در تابستان است، امسال فعالیت نیرو‌ها از ۲۰ تیر ماه شروع شده و تا ۲۰ شهرویر ماه ادامه دارد هم اکنون نیز گروه جهادی شهید بروجردی در منطقه محروم جهان آباد بروجرد مشغول فعالیت است.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان تعداد گروه‌های جهادی ویژه را بیش از ۵۰ نفر برشمرد و عنوان کرد: تعداد افراد با توجه به زمان اعزام متفاوت است.

وی بیان کرد: امسال برنامه‌ریزی انجام شده است تا در فصل تابستان حدود ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان برای ارائه خدمت به مناطق محروم استان اعزام شوند.

محمدی گفت: مابقی گروه‌های جهادی نیز بر اساس یک برنامه زمان بندی به مناطق محروم اعزام می‌شوند به طوری که قرار است در بازه زمانی تابستان مابقی گروه‌های جهادی نیز اعزام شوند.

وی حوزه فعالیت گروه‌های جهادی را کار‌های فرهنگی، اعتقادی، علمی و آموزشی، اقتصاد مقاومتی، عمران، بهداشت و درمان برشمرد، تصریح کرد: متناسب به نوع فعالیت در منطقه نیرو‌های جهادی خانم و آقا حضور پیدا می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان خاطرنشان کرد: با حضور دانشجویان در این اردو‌های جهادی و مناطق محروم با مشکلات و محرومیت‌ها آشنایی پیدا می‌کنند و همین می‌تواند در آینده کاری آن‌ها موثر باشد و بتوانند خدماتی در این مناطق انجام دهند.

وی یکی از اهداف برگزاری اردو‌های جهادی خود سازی و تربیت نیرو‌های تراز انقلاب دانست و اظهارداشت: یکی از مهمترین اهداف اجرای این اردو‌ها خدمات رسانی به مردم مناطق محروم است.

محمدی با اشاره به استقبال خوب مردم از حضور گروه‌های جهادی افزود: حضور این گروه‌ها سبب می‌شود تا مردم نیز مشارکت پیدا کند و برای رفع مشکلات خود پای کار بیایند.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان عنوان کرد: در این اردو‌ها مشکلات مناطق شناسایی و بخشی از آن‌ها در قالب اردو‌های تداومی بطرف می‌شود و بخش دیگر به مسئولان اطلاع رسانی می‌شود و در این زمینه پیگیری‌های مداومی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ د

۱۲۰۰ دانشجو به اردوی جهادی در مناطق محروم لرستان اعزام می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.