آخرین شرایط نقل انتقالات تیم پارس جنوبی جم

تیم پارس جنوبی جم چندین بازیکن کلیدی فصل قبل خود را از دست داد، اما آن‌ها با جذب چند بازیکن جدید خود را برای لیگ هجدهم آماده کرده اند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم فوتبال پارس جنوبی جم در شرایطی تمرینات آماده سازی خود را برای آغاز لیگ برتر هجدهم پشت سر می گذارد که به علت عملکرد خوب بازیکنانش در فصل قبل،چندین بازیکن کلیدی خود را برای فصل جدید از دست داده است.

بازیکنان کلیدی جدا شده از این تیم عبارت اند از: محسن فروزان، محمد طیبی، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، علی دشتی، امید سینگ،ابراهیم صالحی،شهاب گردانبا این حال مهدی تار تار سرمربی پارس جنوبی با همکاری مسئولین این تیم به خصوص بهرام رضائیان مدیر عامل تیم فوتبال پارس جنوبی جم تلاش های زیادی برای جایگزین کردن نفرات جدید انجام دادند و توانسته اند بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنند و به گفته تارتار آماده آغاز لیگ برتر هجدهم هستند.

حال به بررسی بازیکنان جدید این تیم لیگ برتری می پردازیم:

-رحمان احمدی:

دروازه بان با تجربه فوتبال کشورمان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز دارد در فصل جدید برای تیم فوتبال پارس جنوبی جم بازی خواهد کرد.او جایگزین محسن فروزان که به تیم فوتبال تراکتورسازی پیوسته، شده است.رحمان احمدی فصل پیش در تیم پیکان بازی می کرد.او چندی پیش به علت مصدومیتی که داشت پایش را به تیغ جراحان سپرد.گفته می شود احمدی در تمرینات تیم جدیدش حضور می یابد و برای بازی اول پارس جنوبی در لیگ هجدهم گلراین تیم خواهد بود.سایت ترانسفر مارکت ارزش این بازیکن را 100 هزار یورو اعلام کرده است.این دروازه بان 37 ساله سابقه حضور در تیم های پرسپولیس،سپاهان و سایپا را در کارنامه خود دارد.

تاپ شب ///  آخرین شرایط نقل انتقالاتی تیم پارس جنوبی جم

-امیر میربزرگی:

میر بزرگی در پست هافبک تهاجمی فوتبال بازی می کند.او 31 سال سن دارد و فصل گذشته برای تیم بادران تهران در لیگ یک فوتبال بازی می کرد.قرارداد او با تیم پارس جنوبی یکساله است.نکته جالب در مورد این بازیکن این است که تیم گسترش فولاد تبریز نیز خواهان به خدمت گرفتن او بوده اما با پیشنهاد عجیب تیم بادران مواجه شدند.باشگاه بادران برای صدور رضایت نامه او مبلغ 10 میلیارد تومان را درخواست کرده بوده است.سایت ترانسفر مارکت ارزش او را 200 هزار یورو اعلام کرده است.حال او بازیکن پارس جنوبی جم است و در فصل پیش رو لیگ برتر زیر نظر مهدی تارتار فوتبال بازی می کند.

تاپ شب ///  آخرین شرایط نقل انتقالاتی تیم پارس جنوبی جم

-پوریا زارع:

زارع در پست دفاع چپ فوتبال بازی می کند و فصل گذشته بازیکن تیم فوتبال برق جدید شیراز بود.حال او با این انتقال یک بازیکن لیگ برتری به حساب می آید.

تاپ شب ///  آخرین شرایط نقل انتقالاتی تیم پارس جنوبی جم


بیشتر بخوانید:تارتار برای ماندن در پارس جنوبی شرط گذاشت


-محمد ستاری:

مدافع فصل قبل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان حال بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم است.او در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان زیر نظر امیر قلعه نویی عملکرد خوبی داشت.ستاری سابقه حضور در تیم های راه آهن تهران،خونه به خونه بابل و ملوان بندر انزلی را در کارنامه خود دارد.ستاری که در دوران حضورش در تیم راه آهن زیر نظر مهدی تارتار فعالیت می کرد اکنون بار دیگر شاگرد او شده است.ارزش او در سایت ترانسفر مارکت 350 هزار یورو اعلام شد است.

تاپ شب ///  آخرین شرایط نقل انتقالاتی تیم پارس جنوبی جم

-فرشید پاداش:

پاداش در فصل 96-97 به عنوان آقای گلی لیگ دسته یک باشگاه های ایران دست پیدا کرد.او توانست 17 گل برای تیم سابقش شهرداری ماهشهر به ثمر برساند.این مهاجم 27 ساله سابقه حضور در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را در کارنامه خود دارد.ارزش او در سایت تراسفر مارکت 250 هزار یورو اعلام شده است.

تاپ شب ///  آخرین شرایط نقل انتقالاتی تیم پارس جنوبی جم

عماد میرجوان:

میرجوان در پست مهاجم نوک توپ می زند.او فصل گذشته برای تیم فوتبال سپیدرود رشت در 25 بازی 2 گل به ثمر رسانده است.بازیکن 30 ساله تیم پارس جنوبی جم سابقه بازی در تیم های شهرداری اراک،اکسین البرز و سپاهان اصفهان را در کارنامه خود دارد.ارزش او در سایت ترانسفر مارکت 150 هزار یورو اعلان شده است.

تاپ شب ///  آخرین شرایط نقل انتقالاتی تیم پارس جنوبی جم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار