۱۷۰ هزار یتیم زیر پوشش کمیته امداد/ ساخت ۱۵۰ مسکن در شهرستان آباده

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۱۷۰ هزار یتیم زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند و ماهانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به حساب آنان واریز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست شورای اداری شهرستان آباده، با بیان اینکه ساخت مسکن مددجویی یکی از اولویت‌ها برای مددجویان بدون مسکن است، گفت: با ساخت ۱۵۰ مسکن در شهرستان آباده تمام نیازمندان فاقد مسکن این شهرستان، صاحب خانه می‌شوند.

وی افزود: سهم شهرستان آباده در اعطای وام‌های خود اشتغالی نیز ۲ برابر شده و جهیزیه به تمام نوعروسان زیر پوشش کمیته امدادامام خمینی این شهرستان بدون قرار گرفتن در نوبت تعلق می‌گیرد.

فتاح با اشاره به حمایت از ۱۷۰ هزار یتیم در کشور و واریز ماهانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به حساب آنان گفت: از ابتدای سال گذشته مستمری افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی، سه برابر شده است.

فتاح با بیان اینکه اجرای این طرح حدود چهار هزار میلیارد تومان هزینه در برداشته افزود: این طرح به تصویب مجلس رسیده و دولت نیز آن را اجرایی کرده است.

فتاح با اشاره به اینکه رسیدگی به محرومان جامعه در هر شرایطی باید در اولویت قرار گیرد، گفت: اصلی‌ترین رسالت این نهاد بحث استقلال مالی و خودکفایی خانواده هاست.

وی اضافه کرد:  تلاش بر این است که خانواده‌های زیر پوشش به سمت خود کفایی بروند و هر سال جمعی از مددجویان از خدمات این نهاد حمایتی بی‌نیاز شوند.

شهرستان آباده در فاصله ۲۷۴ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا
انتهای پیام/ر

صحبت‌های فتاح در نشست شورای اداری آباده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار