کد خبر: ۶۶۰۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

بدن برای خون‌سازی و پیشگیری از ابتلا به کم خونی به ویتامین‌های B6، B12، اسید فولیک و مواد معدنی آهن نیاز دارد.

توصیه‌هاى مهم تغذیه‌اى براى رفع فقر آهن و کم خونى + اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  تحقیقات نشان داده است که بدن برای جلوگیری از کم خونی و همچنین خون‌سازی به ویتامین‌های B6، B12، اسید فولیک و مواد معدنی آهن نیاز دارد؛ هر کدام از این مواد مغذی نقشی را در پروسه خون‌سازی ایفا می‌کنند.

علاوه بر مواد غذایی مصرفی، برخی عادت‌های غذایی و غیر غذایی نیز هستند که باعث کم خونی می‌شوند؛ در نهایت  افرادی که در خطر معرض کم خونی هستند باید از مصرف مواد غذایی که باعث کم خونی می‌شوند، دوری کنند.

امروزه مصرف شیرینی و نمک افزایش چشمگیری داشته است اما با مصرف مواد غذایی بدون قند و نمک می‌توانید فشار و قند خون خود را کاهش دهید.

در این اینفوگرافی‌ راهکار دستیابی به سلامت خون معرفی شده است.

سلامت خون را با این مواد غذایی بیمه کنید+ اینفوگرافی‌

انتهای پیام/

سلامت خون خود را با این مواد غذایی بیمه کنید

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
مافقط زنده ایم دیگه کمبود آهن وآلومینیوم و مس و ...مهم نیست کاش فقط همه زودتر از این زنده موندن اجباری راحت بشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
عزيزم ناشکر نباش زندگي کوتاه است خيلي عمر کنيم 50تا 60 سال پس حسابي لذت زندگي روببر وشاکر خدا ،
عمر گران ميگذرد خواهي نخواهي سعي برآن کن نرود رو به تباهي
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر