سرمایه‌گذاری 121 میلیون دلاری SoftBank و Leica روی پروژه جدید شرکت لایت +تصاویر

SoftBank و Leica روی هم رفته مبلغ 121 میلیون دلار روی پروزه جدید شرکت لایت که یک گوشی هوشمند با تعداد زیادی دوربین است، سرمایه‌گذاری کردند.

سرمایه‌گذاری 121 میلیون لاری Softbank و Leica روی پروژه جدید شرکت لایت +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت لایت در تولید دستگاه‌هایی که چندین دوربین روی آن‌ها قرار داشته، پیش‌قدم بوده و در سال 2015، دوربینی با 16 لنز تولید کرده بود، یعنی قبل از اینکه ال‌جی گوشی سه دوربینه خود، G5 را معرفی کند. البته این روزها، هنوز اسمارت‌فون‌هایی هم وجود دارند که فقط دو دوربین دارند اما شرکت لایت بدون توجه به آن‌ها، خبر از تولید یک گوشی هوشمند داده و برای آن دو سرمایه‌گذار کلان به نام‌های SoftBank و Leica با مبلغ سرمایه‌گذاری 121 میلیون دلاری پیدا کرده است.

یک گوشی هوشمند با تکنولوژی لایت در دست تولید است که قرار است تا آخر امسال آماده شود. این اسمارت‌فون قرار نیست 16 دوربین داشته باشد اما پروژه در حال توسعه، نوید از 9 دوربین روی آن می‌دهند.

با این همه، لنزی که شرکت لایت برای گوشی هوشمند خود در نظر گرفته، می‌توان گفت قرار است مدل‌های سه بعدی را دقیقاً روی گوشی‌ها بیاورد. از آنجایی که این سیستم خواسته‌ها را فراتر از موبایل می‌برد، لایت قرار است تکنولوژی LIDAR مورد استفاده در ماشین‌های  خودران را با سیستم دوربینی خود عوض کند. این تکنولوژی حتی قرار است فراتر از این هم برود و در ربات‌ها، پهپادها، روندهای صنعتی و دیگر زمینه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

سرمایه‌گذاری 121 میلیون لاری Softbank و Leica روی پروژه جدید شرکت لایت +تصاویرسرمایه‌گذاری 121 میلیون لاری Softbank و Leica روی پروژه جدید شرکت لایت +تصاویر

سرمایه‌گذاری 121 میلیون لاری Softbank و Leica روی پروژه جدید شرکت لایت +تصاویر

انتهای پیام/

سرمایه‌گذاری کلان شرکت‌های مطرح روی پروژه شرکت لایت

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار