سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان:

دمای هوای استان گیلان پایین می آید/مسافران از استقرار در کنار رودخانه ها خودداری کنند/دریا برای دریانوردی و شنا نامناسب است

محمد دادرس گفت: دمای هوای استان گیلان با نفوذ سامانه بارشی از بعدازظهر امروز به صورت تدریجی ۳ تا ۷ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دادرس سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان از ورود سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه به استان گیلان خبرداد و اظهار کرد: دمای هوای استان گیلان با نفوذ این سامانه از بعدازظهر امروز تا اواسط هفته آینده به صورت تدریجی ۳ تا ۷ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

وی افزود: با بررسی الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی گیلان افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران، رعد و برق و همچنین بارش تگرگ در برخی مناطق از پدیده های جوی استان در این مدت است.

سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان در ادامه ضمن هشدار در زمینه بالا آمدن آب رودخانه ها از مسافران و شهروندان خواست از استقرار در کنار رودخانه ها و حاشیه مسیل ها جدا خودداری کنند.

وی با اشاره به دمای کنونی شهر رشت، دمای هوای امروز این شهر را ۳۲ درجه سانتیگراد عنوان و خاطرنشان کرد: در این مدت دریا نیز با ارتفاع موج ۶۰ سانتیمتر تا ۱.۵ متر برای فعالیت های دریانوردی و شنا نامناسب است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ب

کاهش  دمای هوا در استان گیلان 

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.