اقدام شجاعانه فلسطینیان در تخریب کردن خانه‌هایشان برای جلوگیری از اسکان صهیونیست‌ها + فیلم

خانواده‌های فلسطینی برای جلوگیری از اسکان صهیونیست‌ها در قدس اقدام به تخریب خانه‌هایشان کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ 2 خانواده فلسطینی در قدس مجبور شدند برای جلوگیری از اسکان شهرک نشینان صهیونیست، خانه‌های خود را تخریب کنند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در قدس گفت: از 20 سال پیش این خانواده فلسطینی در این خانه زندگی می‌کردند و اکنون در برابر چشمان خود شاهد فروریختن و تبدیل آن به آوار هستند.

یک زن فلسطینی صاحب یکی از این خانه‌ها گفت: خداوند آنها را از این سرزمین بیرون کند. ما اکنون چادری داریم که در آن زندگی می‌کنیم. خداوند گشایشی در کار ما ایجاد کند. از اینکه خانه ام را خراب کردم، سربلند هستم تا شهرک نشینان در آن ساکن نشوند.

جمال الشوامره شهروند فلسطینی صاحب یکی از این خانه‌ها اظهار کرد: شهرداری وابسته به اشغالگران و نیز شهرک نشینان به دنبال آواره کردن ما هستند. آنها تلاش می‌کنند مردم را به ترک خانه‌هایشان وادار کنند، اما ما در اینجا به ایستادگی ادامه می‌دهیم و از سرزمین خود خارج نخواهیم شد.

خبرنگار این شبکه افزود: در سال 2000، دو خانواده الشوامره و ابورمیله در این زمین ساکن شدند و مبالغ هنگفتی به عنوان غرامت برای گرفتن مجوز ساخت و ساز پرداخت کردند، اما در سال ۲۰۱۶ شهرک نشینان با هدایت «آریه کینگ» یکی از سرکردگان شهرک نشین‌ها، مدعی مالکیت این زمین شدند.

زینات ابورمیله زن فلسطینی گفت: آنها با جعل کردن اسناد از ما خواستند تا اینجا را ترک کنیم. دادگاه‌های اسرائیل هم بر اساس این اسناد حکم صادر می‌کنند. دادگاه عالی اسرائیل در نهایت حکم تخلیه این خانه را صادر کرد. ما گفتیم که خانه خود را خراب می‌کنیم تا شهرک نشینی در آن ساکن نشود.

در ادامه این گزارش آمده است: 32 فلسطینی با تخریب این خانه‌ها آواره شدند و به زودی ممکن است شاهد احداث شهرک جدیدی باشیم. اشغالگران از ابتدای امسال حدود 60 خانه فلسطینی‌ها را به بهانه نداشتن مجوز در قدس تخریب کرده‌اند. اشغالگران طرح خالی کردن قدس از فلسطینی‌ها را پیگیری می‌کنند.


بیشتر بخوانید: تخریب خانه فلسطینیان به دست رژیم صهیونیستی + فیلم 


انتهای پیام/
 

تخریب منازل فلسطینیان در قدس + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار