انتشار کتاب راهکارهای اجرایی حمایت از کالای ایرانی

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: کتابی با موضوع ارائه راه‌کارهای اجرایی تحقق شعار امسال، تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، نخستین بار در بین دفترهای ائمه جمعه کشور به چاپ رسید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان اظهار کرد: کتابی با موضوع ارائه راه‌کارهای اجرایی تحقق شعار امسال، تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، نخستین بار در بین دفترهای ائمه جمعه کشور به چاپ رسید.

وی افزود: این کتاب  پیرو مصوبات ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین‌شهر و میمه و به همت دفتر امام‌جمعه شاهین‌شهر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهین این شهرستان در 5 هزار جلد چاپ و در سراسر کشور توزیع‌ شده است.

ملکیان خاطرنشان کرد: این کتاب در 20 بخش و 123 صفحه به موضوعات استقلال اقتصادی، نکته کلیدی اندیشه‌های امام خمینی(ره)، محور بیانات مقام معظم رهبری درباره حمایت از کالای ایرانی، دلایل تمرکز رهبر معظم انقلاب بر تقویت اقتصاد کشور، جنگ اقتصادی دشمن و راهکارهای مقابله در این نبرد، اولین حرکت ملی در حمایت از کالای ایرانی در تاریخ کشور و چهارضلع حمایت از کالای ایرانی اشاره‌کرده است.

وی ادامه داد: در این کتاب به موضوعات دیگری هم چون الزامات و ارکان تحقق شعار سال، کالای ایرانی چگونه جامعه ایرانی را نجات خواهد داد، آثار و فواید رونق تولید داخلی، راهکارهای کارشناسان برای حمایت از کالای ایرانی، نقش مردم و مسؤولان در تحقق شعار سال و کشورهای پیشرفته چگونه از کالا و تولیدات داخلی خود حمایت کردند، می‌پردازد.  

امام‌جمعه شاهین‌شهر یکی از علل و زمینه‌های اصلی چاپ کتاب حمایت از کالای ایرانی را تداوم و تشدید جنگ اقتصادی تمام‌عیار دشمنان جمهوری اسلامی، با وجود انتظارات رهبری و مردم و خلأهای بزرگی که هم چنان در ساماندهی اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد بیان کرد.

وی یادآور شد که دفتر امام‌جمعه شاهین‌شهر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهین این شهرستان در سال‌های 93 و 95 دو کتاب با موضوع تبیین شعارهای اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل چاپ و در سراسر کشور توزیع کرده بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار