انتشارکتاب نخستین شهید مدافع حرم ارتش

ارشد - عقیدتی سیاسی آجا در استان‌های اصفهان، یزد چهار محال و بختیاری از انتشار کتاب زندگی شهید مرادی نخستین شهید مدافع حرم ارتش خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام سید عباس قریشی ارشد - عقیدتی سیاسی آجا در استان‌های اصفهان، یزد  چهار محال و بختیاری بابیان اینکه در نشست خبری ضمن تشریح برنامه های هفته ارتش گفت:  روز 23 فروردین ساعت 16 تا 18:30 در گلستان شهدا بزرگداشت شهید صیاد شیرازی برگزار خواهد شد و ساعت 18 همان روز عطر افشانی گلزار شهدا انجام می‌شود. 
قریشی تصریح کرد: به مناسبت روز ارتش نماز جمعه شهرستان شهرضا به جای شهر در داخل پادگان اقامه خواهد شد و غیر از 10 شهرستان استان اصفهان در یزد و شهرکرد نیز سخنران قبل از خطبه‌ها خواهیم داشت.
ارشد عقیدتی سیاسی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری گفت: همچنین در 28 فروردین جمعی از ارتشیان با امام جمعه اصفهان دیدار خواهند داشت و در همین روز محافل انس با قرآن در یگان‌های مختلف ارتش برپا خواهد شد.
 حجت الاسلام و المسلمین قریشی خاطرنشان کرد: شاخص برنامه‌های هفته ارتش مراسم روز رژه خواهد بود که رأس ساعت 8:30 بیست و نهم فروردین در میدان ارتش اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طول سال های گذشته فعالیت های فرهنگی زیادی برای شهدای ارتش صورت گرفته است افزود: عقیدتی سیاسی ارتش با همکاری صدا و سیما فیلم شوق پرواز که زندگی شهید بابایی بود را تولید کرد؛ در اصفهان نیز تا کنون دو کتاب خاطرات شهید سرلشکر عمو شاهی و شهید مدافع  حرم محمد مرادی منتشر شده است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ارتش ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار