نیرو‌های عراقی برای جلوگیری از حضور عناصر نفوذی در تظاهرات مسالمت‌آمیز بغداد، تدابیر امنیتی اتخاذ کردند.

تلاش نیرو‌های امنیتی عراق برای جلوگیری از اجرای عملیات‌های خرابکارانه عناصر نفوذیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، صدها شهروند با تظاهرات در میدان التحریر در مرکز بغداد، بهبود خدمات را خواستار شدند. در همین حال دستگاه های امنیتی برای جلوگیری از حضور عناصر نفوذی و حمایت از نهادهای عمومی و اموال خصوصی، تدابیری اتخاذ کردند.

 خبرنگار العراقیه از بغداد گزارش داد بهبود خدمات و تقویت تدابیر دولت، آشکارترین مطالبات تظاهرکنندگان در بغداد، پایتخت عراق بود. تظاهرکنندگان خواستار آن شدند تا برنامه های دولتی به دور از سهم بندی و رابطه بازی‌ای باشد که عامل گسترش فساد و ضعف خدمات در عرصه های مختلف است.

یکی از تظاهرکنندگان در بغداد گفت: "باید خواسته های تظاهرکنندگان در همه جای عراق تحقق یابد. تظاهرکنندگان از موصل، بصره، سلیمانیه و همه استان های عراق، پیام هایی دارند و باید مطالبات آنها محقق شود."

خبرنگار افزود با وجود تلاش عناصر نفوذی برای تحریف تظاهرات و دور ساختن آن از روند مسالمت آمیز، نیروهای امنیتی توانستند از این تلاش ها جلوگیری کنند. چراکه مطالبات مردم، طبق قانون اساسی، مطالبات قانونی است و معترضان نشان دادند به تظاهرات مسالمت آمیز به طور کامل پایبند هستند و به نیروهای امنیتی و دارایی های عمومی حمله نمی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار