بخشودگی برخی از جرایم دیرکرد پرداخت عوارض شهرداری اصفهان به مناسبت دهه کرامت

شهردار اصفهان گفت:به مناسبت دهه کرامت، بخشودگی برخی از جرایم دیرکرد پرداخت عوارض در دستور کار شهرداری قرار گرفته شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی  امروز در برنامه رادیویی"سلام اصفهان" ضمن تبریک دهه کرامت اظهارکرد: به منظور خدمات رسانی بیشتر به شهروندان، شهرداری اصفهان سه بسته تشویقی عوارض نوسازی، عمران شهری و ساخت و ساز را تهیه و به شورای شهر ارسال کرده است.

وی از استقبال اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از این طرح خبر داد و افزود: این طرح پس از بررسی و تصویب به فرمانداری ارسال می‌شود و در صورت تایید فرمانداری، اجرایی خواهد شد.

شهردار اصفهان ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت، بخشودگی برخی از جرایم دیرکرد پرداخت عوارض در دستور کار شهرداری قرار گرفته شده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: در بسته تشویقی پرداخت عوارض خودرو، آن دسته از شهروندان خوش حسابی که عوارض خود را در زمان مقرر پرداخت و تا پایان شهریورماه نسبت به پرداخت عوارض سال جاری خودرو اقدام کنند، از ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی برخوردار می‌شوند. در این طرح همچنین به آن دسته از شهروندانی که عوارض خود را در سال های گذشته پرداخت نکرده‌اند و مشمول جریمه دیرکرد شده‌اند، معادل جریمه دیرکرد، بسته تشویقی تعلق می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به یکی از شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه نسبت به پرداخت عوارض خودرو و دریافت جایزه خوش‌حسابی اقدام کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در هفته جاری شهرداری اصفهان به مناسبت دهه کرامت خدمات جدیدی را در بخش حمل و نقل به شهروندان ارایه خواهد کرد، گفت: تعداد۸۰ دستگاه اتوبوس جدید شامل ۵۰ دستگاه اسکانیا صفر یورور چهار و ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان اضافه و خطBRT  خیابان شیخ بهایی راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهارکرد: در هفته جاری همچنین هشت خط جدید اتوبوسرانی در سطح شهر اصفهان به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/م

شهردار اصفهان در برنامه رادیویی"سلام اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.