معاون اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان؛

اعزام دانش آموزان نخبه سیستان و بلوچستان به اردوی بنیاد علوی

معاون اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دومین گروه از دانش آموزان نخبه و ممتاز استان به اردوی بنیاد علوی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سعیده سرگلزایی مقدم معاون اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: دومین گروه دانش آموزان پسر ممتاز مقطع متوسطه‌ی اول به تعداد ۶۸ نفر از شهرستان‌ها و مناطق بنجار، نیمروز، نصرت آباد و خاش به اردوی بنیاد علوی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اردوی بنیاد علوی به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود، افزود: ۲ سرپرست و ۴ مربی این کاروان را همراهی می‌کنند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه این دانش آموزان با قطار به تهران اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: اردو‌های بنیاد علوی هر ساله برای دانش آموزان ممتازی که بنیه‌ی مالی کمتری دارند برگزار می‌شود.

سرگلزایی مقدم افزود: سهمیه‌ی امسال استان شامل ۳۱۳ نفر دانش آموز دختر و پسر است که این تعداد از دانش آموزان ممتاز استان تا ۱۵ شهریور ۹۶ به اردوگاه امام خمینی (ره) واقع در لواسان تهران اعزام و از فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و سایر برنامه‌های تفریحی پیش بینی شده بهره خواهند برد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل اظهار داشت: تا کنون تعداد ۳۴ نفر دانش آموز دختر از شهرستان‌های زهک و هیرمند از برنامه‌های متنوع و آموزشی این اردو بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام/ع

اعزام دانش آموزان  به اردوی بنیاد علوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار