برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار

جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار در راستای اهمیت احیاء بافت‌های فرسوده در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه بازوند استاندار کرمانشاه گفت: طبق مصوبه دولت تمام دستگاه‌های اجرایی که در محدوده بافت‌های فرسوده یا نزدیک به آن زمین دارند باید آنها را تحویل راه و شهرسازی دهند که بتواند برای احیاء زمین‌ها سرمایه‌گذار انتخاب کنند.

وی گفت : راه و شهرسازی نیز از انجمن انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران توسعه‌گر دعوت کند تا کار ساخت و ساز را در راستای احیاء این بافت‌ها انجام دهند.

بازوند افزود : به ازای هر نفر بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان از تسهیلات اشتغالزایی روستایی در اختیار صنعتگران چاقوسازی کرندغرب برای احیای این صنعت قرار می‌دهیم.

وی افزود : بنا به بیانات مقام معظم رهبری باید تسهیلگر باشیم و بتوانیم در برابر مشکلات راه میانبری انتخاب کنیم.

بازوند به راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در شهرستان دالاهو اشاره کرد و گفت : به این منظور زمینی در نظر گرفته شده و کارهای اولیه انجام شده و فقط نیازمند مجوز است که باید با تهران در این خصوص رایزنی کنیم تا بتوانیم مجوز تغییر کاربری را بگیریم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: حدود ۱۰۰ نفر از صنعتگران در این خصوص اعلام آمادگی کردند و ما هم اعلام می کنیم به ازای هر نفر بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان از تسهیلات اشتغالزایی روستایی در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

مصوبات جلسه امروز ستاد بازآفرینی شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار