موانع سرمایه گذاری برای جلوگیری از طولانی شدن پروسه اداری

استاندار کرمانشاه خواستار آسیب شناسی موانع سرمایه گذاری برای جلوگیری از طولانی شدن پروسه اداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : نباید پروسه اداری یک طرح برای سرمایه گذاری در استان تا یک سال طول بکشد لذا همه دستگاه های اداری و اجرايی استان وظيفه دارند كه نهايت اهتمام و تلاش خود را برای كم كردن پروسه اداری جهت ايجاد سرمايه گذاری بكار گيرند.

وی به بررسی چهار طرح صنعتی و گردشگری پرداخت و گفت : براي تسريع در اجراي پروژه تولید پنل های خورشیدی و تولید میلگردهای بازالتی 15 روز فرصت است تا نسبت به تعیین تکلیف زمین این پروژه اقدام شود که مشکل اين طرح واگذاری زمین کافی در شهرک های صنعتی و نیز تامین 26 مگاوات برق مورد نیاز است .

بازوند افزود : دستور کار بعدی متعلق به گروه سرمایه گذاری لعلی بود كه این گروه می خواهد در زمینه تولید و بسته بندی آب معدنی به همراه تولید بطری آب معدنی ، طرح هزار تن پرورش ماهی قزل آلا به همراه پنج میلیون قطعه تکثیر، طرح گلخانه هشت هکتاری و نیز طرح پرورش ماهی در قفس در استان کرمانشاه سرمایه گذاری کند این طرح را به نفع توسعه گردشگری اعلام کرد چون پرورش ماهی در قفس در حد خودش یک جاذبه گردشگری است.

وی افزود : طرح گردشگری دستورکار بعدی که اين طرح نیازمند واگذاری زمین در یک منطقه گردشگری در استان برای استقرار هتل سوییت هایی در مقیاس کوچک و قابل حمل است.

بازوند گفت : آخرین طرح مورد بررسی پروژه گردشگری هتل بیمارستان پارک کوهستان کرمانشاه با میزان سرمایه گذاری 40 میلیارد تومان است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

فرصت 15 روزه برای اجراي پروژه تولید پنل های خورشیدی و تولید میلگردهای بازالتی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار