شهردار منطقه چهار کرمان از برگزاری جلسات آموزش نکات ایمنی و نحوه اطفای حریق در مساجد سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدحسین مومنی شهردار منطقه چهار کرمان با اشاره به این‌که آموزش اطفای حریق به مردم در مساجد با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صورت گرفته است، گفت: برنامه‌ها، تمهیدات و دوره‌های آموزشی سازمان آتش‌نشانی برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و رعایت نکات ایمنی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه آموزش اصول ایمنی آتش‌نشانی در مساجد به منظور آمادگی شهروندان هنگام مقابله با حوادث غیرمترقبه انجام می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند از کارشناسان آتش‌نشانی برای آموزش بهره ببرند و مواردی را درباره جلوگیری از حوادث، اطفای حریق و ... بیاموزند.

مومنی ادامه داد: فراگیری آموزش‌ها و مباحث ایمنی سبب می‌شود سطح آگاهی شهروندان ارتقا یابد و بتوانند در مواقع ضروری از بروز خطرات جلوگیری کنند و یا در موقع بروز خطرات احتمالی، استفاده مفیدی از این آموزش‌ها داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به وسعت محله‌ی سرآسیاب و ضرورت آموزش نکات ایمنی، اظهار کرد: تاکنون جلسات آموزش نکات ایمنی در مساجد جامع و ابوالفضل (ع) و المهدی در این محله برای شهروندان برگزار شده و آموزش در مسجدالنبی نیز در برنامه کاری قرار دارد.

انتهای پیام/ی

برگزاری آموزش اطفای حریق در مساجد منطقه 4شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار