یورش نظامیان سعودی به خانه‌های مردم در العوامیه

نظامیان سعودی با حمله به خانه‌های ساکنان غرب شهرک العوامیه، تعدادی از جوانان را بازداشت کردند.

یورش نظامیان سعودی به خانه‌های مردم در العوامیهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری مرآه الجزیره گزارش داد نظامیان سعودی به طور مستمر به منازل ساکنان منطقه العوامیه حمله می‌کنند و دست به جنایت‌های جدیدی علیه ساکنان این منطقه می‌زنند و هر روز پرونده خود را در زمینه نقض حقوق بشر سنگین‌تر می‌کنند.

مرآه الجزیره افزود نظامیان سعودی مجهز به انواع سلاح و با پشتیبانی چند خودروی زرهی در سه روز گذشته و طی یک سلسله حملات شدید به خانه‌های مردم در منطقه العوامیه از جمله منزل خانواده الفرج حمله کردند و تعدادی از جوانان این خانواده از جمله حسین طه الفرج، محمد صالح الفرج، محمد مجید الفرج و یوسف طه الفرج را بازداشت کردند.

برخی منابع به مرآه الجزیره گفتند نظامیان سعودی جمعه گذشته به خانه طه الفرج در محله المملحه در غرب شهرک العوامیه حمله و بدون هیچ دلیلی محمد الفرج را دستگیر کردند و او را به مکان نامعلومی انتقال دادند.

این منابع افزودند نظامیان سعودی مانند گذشته و برای ترساندن مردم بی دفاع اقدام به شلیک بی هدف تیرهوایی کردند. نظامیان سعودی روز پنجشنبه نیز یکی دیگر از جوانان خانواده الفرج را به نام حسین طه الفرج در مزرعه اش واقع در نزدیکی محله المملحه در غرب العوامیه بازداشت کردند.

نظامیان سعودی همچنین با حمله به خانه محمد صالح الفرج ۲۰ ساله در شهرک العوامیه او را در برابر چشمان اعضای خانواده اش بازداشت کردند.

ناظران با انتقاد از عملکرد نظامیان سعودی، یاد آور شدند محمد صالح الفرج تازه از آمریکا برگشته و تحت تعقیب سرویس‌های امنیتی عربستان نبوده است. آنان افزودند صالح الفرج جرمی مرتکب نشده است و سابقه فعالیت سیاسی ندارد. 

العوامیه، شهرکی واقع در منطقه قطیف در عربستان سعودی است که بیشتر ساکنان آن مذهب شیعه دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار