دستگیری عامل پرداخت تسهیلات بانکی غیرمجاز ۸ میلیاردی در ساری

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که با سوء استفاده از موقیعت شغلی و جعل به پرداخت تسهیلات بانکی غیر مجاز از افراد خاص در ساری می کرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر پرداخت تسهیلات غیرمجاز و غیرقانونی به افرادی خاص در یکی از بانک‌های شهرستان ساری، موضوع در دستور کار کاراگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم به سوء استفاده از موقعیت شغلی و جعل در یکی از بانک‌های شهرستان ساری شدند.

سردارمیرفیضی گفت: ماموران در تحقیقات پلیسی دریافتند، این فرد در ازای دریافت وجه و مبالغ هنگفت از شهروندان اقدام به پرداخت تسهیلات غیر مجاز و غیر قانونی به آنان می‌کرد که با هماهنگی قضائی این فرد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: متهم در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی و پرداخت بیش از ۸ میلیارد ریال وام و تسهیلات غیرمجاز از راه‌های غیر قانونی به افرادی خاص اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام /ر

اعتراف متهم به گرفتن تسهیلات غیرمجاز از افراد خاص در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار