اسکیت‌بازان اصفهانی هم از پاداش وزارت ورزش بی نصیب نماندند

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان از اهدای ۱۸۱ میلیون تومان جایزه نقدی به نشان‌آوران اسکیت استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن مالکی رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان اظهار داشت: مراسم تجلیل از قهرمانان آسیایی و جهانی اسکیت استان با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، رئیس و نایب‌ رئیس فدراسیون اسکیت، مشاور استاندار اصفهان، فرماندار شهرستان مبارکه، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، رئیس فدراسیون تنیس روی میز و رئیس هیئت تنیس روی میز استان و مسئولان هیئت اسکیت اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه اسکیت‌بازان اصفهانی افتخارات زیادی در 2 سال گذشته در مسابقات آسیایی و جهانی کسب کرده‌اند، افزود: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون اسکیت جوایز این قهرمانان را متقبل شده بودند، که در مجموع مبلغ 181 میلیون تومان به 8 اسکیت‌باز اصفهانی اهدا شد.

مالکی ادامه داد: 81 میلیون تومان برای کسب نایب‌قهرمانی و سومی جهان و قهرمانی آسیا به لعیا عربی، 45 میلیون تومان برای کسب نشان طلای جهانی، نخستین بار به ترانه احمدی، 11 میلیون و 700 هزار تومان برای کسب مقام سوم جهان به علی شجاعی و 4.5 میلیون تومان برای کسب مقام سوم آسیا به امیرمحمد سواری، نیلوفر کلباسی و  پوریا قاسم‌پور اختصاص یافت. همچنین به احسان حبیب‌آبادی مربی اصفهانی تیم ملی اسکیت فری‌استایل که شاگردانش افتخارات زیادی کسب کرد‌ه‌اند و حسین حیدری که شاگردش به مقام سوم اسکیت سرعت آسیا دست یافته است، به ترتیب مبلغ 27.5 و 2.5 میلیون تومان اهدا شد.

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان اضافه کرد: به تمام این ورزشکاران و همچنین مینا عابدی که از اعزام به مسابقات جهانی هلند باز ماند، از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

وی با بیان اینکه این نشست برای تجلیل از افتخارآفرینان اسکیت استان و دلجویی از 3 اسکیت‌باز اصفهانی جا مانده از مسابقات جهانی هلند برگزار شد، تصریح کرد: در این مراسم رئیس فدراسیون اسکیت توضیحاتی پیرامون دلایل صادر نشدن ویزای این 3 ورزشکار اصفهانی برای اعزام به هلند ارائه کرد.

مالکی خاطرنشان کرد: نخستین بار بود که این حجم از جوایز به اسکیت‌بازان اهدا شد که با پیگیری رئیس فدراسیون به دست آنها رسید، چون ورزشکاران هیچ استانی موفق به کسب نشان‌ جهانی در رشته اسکیت نشده‌اند و این مهم نخستین بار با درخشش اسکیت‌بازان اصفهانی رقم خورده است.

انتهای پیام/م

جزییات جوایز اسکیت بازان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.