جانشین انتظامی فارس گفت: در حال حاضر امنیت جاده‌های استان در حد مطلوب بوده و تردد در همه محور‌ها بدون مشکل خاصی برقرار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار علی ذوالقدری جانشین انتظامی فارس با اشاره به مطلوب بودن امنیت در جاده‌های فارس، بیان کرد: کارکنان پلیس راه در ۲۲ مقر و ۶ پایگاه جاده‌ای در همه محور‌های مواصلاتی استان با آمادگی کامل و بهره گیری از تمام تجهیزات استقرار داشته و همراه با تیم‌های گشتی که تردد خودرو‌ها و کامیون‌ها را هم از نظر ترافیکی و هم انتظامی پوشش می‌دهند آماده ارائه خدمات به رانندگان عزیز هستند.

وی ادامه داد: در خردادماه سال جاری تعدادی اراذل و اوباش که در سطح جاده‌های استان اقدام به سنگ پرانی به سمت وسایط نقلیه عمومی می‌کردند شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه پلیس ضمن اشرافیت کامل بر جاده‌ها و محور‌های استان، محرکان و مزاحمان امنیت در جاده‌ها را شناسایی، دستگیر و برابر قانون برخورد می‌کند، تصریح کرد: رانندگان، مطالبات صنفی و به حق خود را از طریق مراجع قانونی و در چارچوب قوانین و مقررات پیگیری و مطالبه کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل یا مزاحمت بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ یا تلفن قرارگاه پلیس راه به شماره ۲۱۸۶۱۰۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ن

امنیت در جاده‌های فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.