ماموستا حسینی:

جنایت و اقدامات ضدانسانی تروریست‌ها در مریوان به‌شدت "محکوم" است

امام جمعه موقت سنندج گفت: نیروهای سپاه در عملیات تروریستی مریوان در راه حفظ امنیت و آب و خاک کشور شهید شدند و بدون شک جنایت و اقدامات ضدانسانی آنان به‌شدت "محکوم" است.

جنایت و اقدامات ضدانسانی تروریست‌ها در مریوان به‌شدت به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماموستا سیداحسن حسینی ، با تسلیت شهادت 11 نفر از دلیرمردان و نیروهای جان بر کف سپاه در عملیات تروریستی شهرستان مریوان به تمام ملت ایران، مردم انقلابی و همیشه در صحنه کردستان و خانواده‌های داغدار این شهیدان اظهار داشت: تروریست‌ها جنایتی بزرگ در مریوان انجام دادند و بدون شک جنایت و اقدامات ضدانسانی آنان به‌شدت "محکوم" است.

وی گفت: نیروهای سپاه در عملیات تروریستی مریوان در راه حفظ امنیت و آب و خاک کشور شهید شدند و از خداوند می‌خواهیم که انتقام آنان گرفته شود.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: بدون شک دشمنان و تروریست‌ها با این جنایت و اقدامات کور تروریستی علاوه براینکه نمی‌توانند اراده و اعتقاد مردم را در دفاع و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی تضعیف کنند، مردم روز به‌روز از آنان متنفرتر می‌شوند.

ماموستا حسینی افزود: تروریست‌ها به امنیت و آرامش پایداری که در ایران و استان کردستان حاکم است، نهایت حسادت را می‌برند و فکر می‌کنند که با این حرکات و اقدامات ضدانسانی می‌توانند تأثیر منفی بر روحیه و اراده قوی، فولادین و متحدانه این نیروهای خدوم و تلاشگر بگذارند اما آنها خوب بدانند که تمام مردم ایران پاسدار نظام هستند.

انتهای پیام/ز

منبع : تسنیم

برچسب ها: حمله تروریستی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.