شیران خبر داد

کمک به خانواده‌ها باید عمیق و محوری باشد/ توانمندسازی فکری و فرهنگی مددجویان در الویت برنامه‌های کمیته امداد

مدیر کل جدید کمیته امداد استان تهران گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که کمیته امداد استان تهران نیاز به بودجه دولتی نداشته باشد و کمک به خانواده‌ها باید عمیق و محوری باشد.

روند رو به افزایش اطمینان مردم نسبت به کمیته امدادبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا شیران مدیر کل جدید کمیته امداد استان تهران در جلسه تودیع و معارفه‌ مدیر کل کمیته امداد استان تهران که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: باید مسیر خود را برای خدمت رسانی به مردم تعیین کنیم و مهم‌ترین مسیر، مسیر جهادی‌ و عمل کردن انقلابی است و برای رسیدن به این برنامه باید با مردم صادق باشیم و شفاف عمل کنیم.

وی با اشاره به کمپین‌ نه به کمیته امداد،‌ گفت: راه اندازی این کمپین‌ ضربه‌ای به کمیته امداد وارد نکرد و اطمینان مردم به کمیته امداد روز به روز بیشتر می‌شود و بر مسئولیت ما نیز افزوده می‌شود.

شیران گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که کمیته امداد استان تهران نیاز به بودجه دولتی نداشته باشد و کمک به خانواده‌ها باید عمیق و محوری باشد.

مدیر کل جدید کمیته امداد استان تهران گفت: باید برای حمایت از خانواده‌ها، برنامه توانمندسازی فکری و  فرهنگی را در اولویت قرار دهیم و پس از آن اشتغال و در نهایت مسکن مددجویان را در نظر بگیریم.

وی گفت: تاکنون عدالت محقق نشده است و وظیفه ما به عنوان نهاد انقلابی در این زمینه پررنگ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار