معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از اولویت های اصلی شهرداری اصفهان

قرارداد 350 دستگاه اتوبوس با هدف کاهش سن ناوگان را عملیاتی خواهیم کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار کرد:در این شرایط سخت باید با تکیه و باور به توانمندی‌ها می‌تواند ما را از این گلوگاه سخت عبور دهد.

وی با بیان اینکه راهوران ناوگان حمل‌ونقل صبورانه از صبح تا پاسی از بامداد،صبورانه به مردم خدمت می‌کنند گفت:از تمامی دست‌اندرکاران شرکت اتوبوسرانی وتاکسیرانی که بزرگترین سرمایه ی خود یعنی عمر خود را صرف خدمت رسانی می‌کنند تشکر می کنم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهری اصفهان با اشاره به وضعیت بحرانی و قطع برق، بیان کرد:خدمت‌گزارانی که در مرکزکنترل ترافیک وشرکت نیک اندیش با توجه به قطعی برق،بدون ادعا در سطح شهر بار سنگینی را به دوش می کشند.

وی افزود:همچنین از پلیس راهور که با صبوری در زیر آفتاب خدمت رسانی می کنند و خدمت گزاران مردم در پایانه‌های مسافربری وسازمان حمل ونقل تشکر ویژه می کنم.

صلواتی به اتفاقات و برنامه‌های پیش رو اشاره کرد و گفت:بهره برداری از حدود400 دوربین به منظور افزایش قانون‌مند شدن و امنیت شهر را در ماه جاری مد نظر داریم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهری اصفهان به تشریح سایر برنامه‌ها پرداخت و گفت:افتتاح اولین کارخانه موتور برقی و نیز فروش دوچرخه‌ و موتور برقی از اتفاقات مبارک در شهر است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به نوسازی 250 دستگاه اتوبوس در قلعه شور تا پایان امسال،عنوان کرد:قرارداد 350 دستگاه اتوبوس با هدف کاهش سن ناوگان را عملیاتی خواهیم کرد.

صلواتی در پایان با اشاره به اتفاقات خوبی که در قطار شهری افتاد،خاطر نشان کرد:امیدواریم اتفاقات این چنینی در دستان پر برکت شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی و مسئولان شهری تحقق یابد تا تداوم بخش امید در جامعه و جلب اعتماد بیشتر در جامعه باشد.

انتهای پیام/س

بهره برداری از اتوبوس در اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار