ترامپ بار دیگر خواستار پایان تحقیقات پیرامون دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا شد

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر خواستار بسته شدن پرونده تحقیق مربوط به روسیه و تیم انتخابات ریاست جمهوری‌اش شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا یک بار دیگر خواهان بسته شدن پرونده تحقیق درباره تبانی ادعایی میان روسیه و تیم انتخابات ریاست جمهوری‌اش شد.

دونالد ترامپ روز دوشنبه درخواست کرد تحقیق دادستان ویژه رابرت مولر درباره تبانی احتمالی میان روسیه و تیم انتخاباتی وی متوقف شود.

او با بی اعتبار خواندن این تحقیقات در پیامی توئیتری با اشاره به بازداشت یکی از مشاوران سابق اش، کارتر پیج از سوی پلیس آمریکا اف بی آی نوشت "شرم بر آمریکا. آن‌ها باید این تعقیب و آزار بی اعتبار مولر را پایان دهند. "

رئیس جمهور آمریکا در حالی این موضع را اتخاذ کرده است که هنوز در معرض انتقادات بسیار درباره اظهارات دوستانه و مصالحه‌آمیزش در قبال همتای روسی‌اش، ولادیمیر پوتین قرار دارد.  

فرانس پرس افزود مولر که از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ در زمان ریاست جمهوری جرج دبلیو بوش و در ادامه باراک اوباما رئیس اف بی آی بود، در تحقیقاتش به دنبال آن است که آیا تیم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ترامپ در انتخابات سال ۲۰۱۶ با مسکو تبانی کرده است و این که آیا دونالد ترامپ تلاش کرده است مانع از اجرای عدالت شود یا نه؟  

به تازگی دوازده مامور اطلاعاتی روس به دزدی اطلاعات رایانه‌های حزب دموکرات آمریکا متهم شده اند. چهار عضو تیم انتخاباتی سال ۲۰۱۶ ترامپ نیز به اتهام برخی بزه‌ها که با تبانی احتمالی پیوند مستقیم ندارند، تحت تعقیب قرار دارند. رئیس جمهور آمریکا مرتب از آنچه او آنرا تعقیب و آزار علیه خودش می‌نامد، انتقاد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار