هشدار دادستانی اردبیل به آرایشگاه‌های زنانه و آتلیه‌های عکاسی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با سالن‌های آرایشی زنانه که با آتلیه‌های عکاسی خاص نسبت به سوء استفاده از مراجعان می‌کرده‌اند برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت : با توجه به فعالیت واحد واکنش سریع جرائم در فضای مجازی هر گونه تخلف و اعمال مجرمانه در این فضا به دقت توسط کارشناسان و فعالان مربوطه رصد شده و نسبت به برخورد با متخلفان در فضای مجازی اقدامات لازم و قانونی انجام می‌شود.

وی افزود: با فعالیت و رصد این واحد مشخص شد که متاسفانه برخی از سالن‌های آرایشی زنانه با هماهنگی و مشارکت با آتلیه‌های عکاسی خاص نسبت به سوء استفاده از مراجعان به ویژه بانوان نوجوان و کم سن و سال اقدام می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در تشریح جزئیات این موضوع بیان کرد: این سالن‌ها با آرایش‌های خاص و نیز آتلیه‌ها با شگرد‌هایی عکاسی ویژه و در اماکن عمومی خاص از این افراد تصویر تهیه کرده و برای تبلیغ کار خود به صورت بسیار گسترده در فضای مجازی اقدام به انتشار می‌کرده‌اند.

عتباتی از اقدام سریع دادستانی برای برخورد با این تخلفات خبر داد و گفت: در این زمینه پس از بررسی‌های لازم چندین فقره پرونده کیفری تشکیل شده و واحد‌های صنفی متخلف شناسایی و پلمب شده و تعقیب کیفری لازم در این پرونده‌ها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: دستورات لازم مبنی بر تشدید نظارت بر فعالیت سالن‌های آرایشی و آتلیه‌ها از سوی دادستانی به اتحادیه‌های مربوطه و اداره نظارت بر اماکن عمومی داده شد تا هرگونه تخلف را در این زمینه در اسرع وقت به دادستانی اعلام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار کرد: تمامی تلاش دادستانی و دستگاه قضایی در راستای سالم‌سازی فضای اخلاقی جامعه بوده و هر کس در این زمینه تعلل و خطا کند برخورد جدی و لازم با این افراد در دستور کار قرار می‌گیرد.

عتباتی تصریح کرد: انتظار می‌رود تا شهروندان در صورت مشاهده چنین فعالیت‌هایی این موارد را به دادستانی گزارش کنند تا رسیدگی به موقع و لازم در زمینه این گونه فعالیت‌ها و تخلفات انجام شود.

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ی

 

هشدار به آرایشگاه های زنانه

برچسب ها: دادستانی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار