در تذکری شفاهی مطرح شد؛

ابطحی: چرا تحقیق و تفحص از مجلس را آغاز نمی‌کنید؟/ پزشکیان: نماینده از نماینده تحقیق و تفحص نمی‌کند!

نماینده مردم خمینی‌شهر گفت: بیش از دو ماهه که تحقیق و تفحص از مجلس را به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه کردیم، اما هنوز این کار انجام نشده است.

آقای رئیس چرا تحقیق و تفحص از مجلس را آغاز نمی‌کنید/ پزشکیان: چیز جالبی می‌گویید، نماینده که از نماینده تحقیق و تفحص نمی‌کند!به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی با استناد به مواد 214، 73 و 74 اظهار کرد: ماده 214 مربوط به تحقیق و تفحص است، بیش از دو ماه است که تحقیق و تفحص از مجلس را به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه کردیم و این کمیسیون باید طی یک هفته برای تعیین تکلیف جلسه ای را برگزار می کرد اما هنوز این کار  انجام نشده است.

ابطحی با اشاره به اینکه جلوی درب مجلس هفته گذشته کانکس می‌گذارند و دیوار می‌کشند اما آن را تخریب می کنند گفت: متاسفانه میلیون‌ها تومان بودجه مجلس را صرف می‌کنند اما اضافه کار کارمند مجلس را کم می‌کنند، این را رسیدگی کنید.

نماینده مردم خمینی‌شهر تاکید کرد:  با توجه به جنگ اقتصادی که داریم خود مجلس هم باید وارد جنگ اقتصادی شود.

پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر ابطحی گفت: تحقیق و تفحص از مجلس را از کمیسیون برنامه و بودجه پیگیری کنید زیرا مسئول کمیسیون است؛ نماینده از نماینده تحقیق و تفحص نمی‌کند!.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار