فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش:

ازدواج باید در کشور آسان برگزار شود

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت:یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران این است که فرماندهان ولایی در راس ارتش قرار دارند.

ازدواج باید در کشور آسان برگزار شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم ازدواج ١٤٦ زوج ‌جوان نیروی زمینی محوری ارتش در مشهد افزود:امیر حیدری فرمانده ولایی نیروی زمینی محوری دستور داد در هر قرارگاه منطقه‌ای کسانی که از فرزندان کارکنان و کارکنان شاغل ازدواج می‌کنند و جشن ازدواجشان را به صورت یک همایش بزرگ برگزار شود و این افتخار نصیب ما شد تا در طول 5 روز در خدمت 140 زوج جوان باشیم.

وی تصریح کرد:تاکیدات مقام معظم رهبری بر این است که ازدواج در کشور آسان برگزار شود و در سالی که با نام حمایت از کالای ایرانی است چهار مورد از کالا‌هایی که به این زوج‌ها اهدا می‌شود کالای ایرانی است.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت:از برکات این مراسم این است که در روز میلاد با سعادت امام رضا (ع) این زوج‌ها به خانه‌ی خودشان می‌روند و آرزوی خوشبختی این عزیزان را داریم و امیدواریم فرزندان صالح و مخلصی برای نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت کنند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

مراسم ازدواج ١٤٦ زوج ‌جوان نیروی زمینی محوری ارتش در مشهد

برچسب ها: ارتش ، کالای ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار