مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افزایش تعرفه مشترکین پرمصرف در حال بررسی است

صبوری گفت: توافقات اولیه برای افزایش تعرفه مشترکین پرمصرف در حال انجام است و ما هم به عنوان مجری منتظر مصوبه مجلس برای اجرای آن خواهیم بود.

افزایش تعرفه مشترکین پرمصرف در حال بررسی استحسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به افزایش مصرف برق در تهران اظهار کرد:برای جلوگیری از عبور پیک مصرف برق از ۵ هزار مگاوات برنامه ریزی‌های متعددی صورت گرفته است که مدیریت مصرف، همکاری صنایع و مصرف کنندگان بزرگ برای کاهش ۱۰ درصدی مصرف با استفاده از مولد‌های خود تامین و صرفه جویی ادرات دولتی که با تصویب هیات دولت تغییر ساعات سازمان‌ها را به همراه داشت برخی از تمهیدات برای مدیریت مصرف انرژی در شبکه توزیع است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ ادامه داد: همزمان با تصویب هیات دولت برای تغییر ساعات اداری، ۲۵۰ اکیپ برای ممیزی و پایش مصرف در تهران آغاز به کار کرد که با شناسایی ۱۲۰۰ سازمان و ادرات دولتی مرحله اول طرح انجام شد و برق ۲۰۰ سازمان قطع شد.

به گفته وی؛ کنترل شبکه توزیع برق تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت و ۴۰۰ مگاوات برق با اجرای این طرح در شهر تهران صرفه جویی صورت گرفته است که سهم ادرات دولتی ۳۰۰ مگاوات است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به نیاز شبکه به صرفه جویی ۱۰ درصدی برق تصریح کرد:همکاری مردم و تغییر ساعات اداری خاموشی با برنامه را با حداقل میزان به همراه داشته است و طی سه هفته گذشته به ندرت و به دلیل نقض فنی در شبکه قطعی در شبکه به وجود آمده است و برای تامین برق پایدار نیاز به ۱۰ درصد صرفه جویی در مصرف هستیم.

صبوری در پایان گفت:توافقات اولیه برای افزایش تعرفه مشترکین پرمصرف در حال اجرا است و ما هم به عنوان مجری منتظر مصوبه مجلس برای اجرای آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

ضرورت صرفه جویی ۴۰۰ مگاواتی در برق استان تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
ببخدا مردم ندارن از کجا بیارن ؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۳۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
با بالا رفتن گرمای هوا مصرف بیشتر میشود در کشور های پیشرفته از سالهای پیش که بحث گرم شدن هوا پیش آمد حتی بفکر طراحی دید در ساختمان سازی افتادند نیروگاه های با سوخت تجدید پذیر ساختند
آخرین اخبار