ورکشاپ تخصصی فیلم مستند در زاهدان برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ورکشاپ تخصصی فیلم مستند با حضور مهرداد اسکویی فیلمساز برجسته کشور در زاهدان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بیش از ۳۵ نفر از مستندسازان و علاقه‌مندان به این حرفه در سیستان و بلوچستان در این کارگاه ۲ روزه شرکت کردند.

وی افزود: اسکویی در این کارگاه با فیلمسازان جوان علاقه‌مند درباره روایت و درام در فیلم مستند به بحث و تبادل نظر پرداخت و تجربیات خود را در اختیار آنان قرار داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی تخصصی، تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت کار فیلمسازان استان دارد.

مسگرانی تاکید کرد: با توجه به بعد مسافت سیستان و بلوچستان از مرکز و کمبود امکانات آموزشی تلاش داریم با برگزاری این دوره‌ها مسیر را برای افزایش سطح دانش فیلمسازان استان و هنرجویان این عرصه هموار کنیم.

به گفته وی نتایج این دوره‌های آموزشی در سال‌های بعد مشخص می‌شود و امیدواریم با تلاش علاقه‌مندان به فیلمسازی و برنامه ریزی‌های اصولی در تامین امکانات، شاهد تحول چشمگیر در سینمای مستند و داستانی استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انجمن سینمای جوان استان همچنین اجرای برنامه‌های آموزشی بلند مدت را با حضور سایر اساتید مطرح کشوری در نظر دارد.

انتهای پیام/گ

ورکشاپ تخصصی فیلم مستند در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار