آماده‌باش ارتش انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا بدون دست‌یابی به توافق

ارتش انگلیس آماده است در صورتی که این کشور بدون دست‌یابی به توافق از اتحادیه اروپا خارج شود، غذا، سوخت و داروی ضروری را در اختیار مردم قرار دهد.

ارتش انگلیس آماده باش برای تامین نیاز‌های مردم در صورت خروج سخت از اتحادیه اروپابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از استاندارد، ارتش انگلیس آماده است در صورتی که این کشور بدون دست‌یابی به توافق از اتحادیه اروپا خارج شود، غذا، سوخت و داروی ضروری را در اختیار مردم قرار دهد.

وزرای انگلیس اعلام کردند اگر خروج این کشور از اتحادیه اروپا (برکسیت) بدون دستیابی به توافقی قانونمند صورت بگیرد و بنادر مسدود شوند ارتش برای تامین غذا، سوخت و داروهای ضروری مورد نیاز مردم وارد عمل می شود.

به گزارش روزنامه «ساندی تایمز» طرح هایی از پیش در نظر گرفته شده که اگر انگلیس بدون هیچ توافقی از اتحادیه اروپا خارج شود لندن بتواند نیازهای مردم را برطرف کند. از بالگردها و خودروهای نظامی برای رساندن دارو به اقشار آسیب پذیر در خارج از مناطق جنوب شرقی استفاده خواهد شد.

این خبر زمانی اعلام شد که فروشگاه ها به تامین کننده های مواد غذایی هشدار دادند که چای و قهوه مورد علاقه مصرف کنندگان را انبار کنند و خدمات بهداشت ملی انگلیس نیز اعلام کرد اگر «ترزا می» نخست وزیر انگلیس نتواند با بروکسل به توافق برسد داروهایی را که از خارج از اتحادیه اروپا وارد می شوند، ذخیره می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار