انتقاد دوباره ترامپ از قوانین مهاجرت آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در پیامی در صفحه توئیتر خود خواستار اصلاح قوانین مهاجرت شد.

انتقاد دوباره ترامپ از قوانین مهاجرت آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: «خواهش می‌کنم متوجه این موضوع باشید، وقتی افراد بطور غیرقانونی از مرز‌های ما عبور می‌کنند پیامد‌هایی دارد، فرقی نمی‌کند که بچه داشته باشند یا نداشته باشند».

او در ادامه نوشت: «خیلی‌ها هم از بچه‌ها برای اهداف شوم شان استفاده می‌کنند. کنگره باید برای اصلاح بدترین و احمقانه‌ترین قوانین مهاجرت اقدام کند».

ترامپ در پیام هفتگی خود نیز بر لزوم سخت گیری هر چه بیشتر در قوانین مهاجرت تاکید کرده بود. وی در این پیام گفت: «ما باید قوانین را علیه خلاء‌های موجود در قوانین ویزا، حضور بیش از اندازه و غیرقانونی در کشور، ورود غیرقانونی و دیگر تخلفات و جرائم مهاجرتی به اجرا در آوریم. جرائمی که وجود دارند، حرف مرا باور کنید، جرائمی که وجود دارند.»

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت: «این‌ها خلأ‌هایی هستند که تروریست ها، قاچاقچیان مواد مخدر، قاچاقچیان انسان و کودک، اعضای گروه‌های تبهکار و شمار نامعلومی از مجرمان ثبت نشده استفاده می‌کنند تا به صورتی غیرقانونی به کشور ما دسترسی داشته باشند و شهروندان ما را تهدید کنند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار