امام جمعه مشهد:

بهلول تابلو شفاف انقلابی‌گری است

امام جمعه مشهد گفت: شخصیت بهلول تابلو شفاف انقلابی‌گری است که توجه به آن از ضروریات جامعه امروز است و تجدید یاد و خاطره او تنها یک بزرگداشت نیست بلکه یک آموزشگاه ارزشمند است.

بهلول تابلو شفاف انقلابی‌گری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛حجت الاسلام علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مراسم سالگرد ارتحال علامه بهلول گنابادی افزود: بهلول از اول اساس معیشت خود را بر اساس زندگی زاهدانه تشکیل داد و هیچ مشکلی دست و پاگیر او در مقابله با ظلم نبود.

امام جمعه مشهد ادامه داد: قیام مسجد گوهر شاد به رهبری بهلول، اولین صدای قیام مجاهدانه پرده دری بود که در کشور طنین انداز شد.

وی گفت: آن روزی که علامه بهلول وارد عرصه ستم ستیزی شد به خاطر اینکه مسائل معیشتی او دست و پاگیرش نشود همه را در حد صفر قرار داد تا ترمزی بر انقلابی‌گری و مجاهدات او نباشد.

آیت الله علم الهدی افزود: متاسفانه مسئولین نسخه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری را عملی نکردند و ما باید این راه ۴۰ ساله را با مقاومت اقتصادی خودمان ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه نظام و انقلاب ما دراین۴۰ سال پیروز میدان بوده است گفت: ۴۰ سال است که این انقلاب تداوم دارد و عامل آن تجهیزات نظامی نبود و بلکه شما مردم هستید و عشق به ائمه اطهار است که مردم را همراه با این انقلاب کرده است .

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آمریکا از نظر نیروی انسانی نمی‌تواند جلوی ما بایستد و فقط بخاطر همراهی مردم و نظر خدا و اولیای خداست که این امر محقق شده است و باید در این راه ثابت قدم ماند.

آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص مشکلات گناباد گفت: مشکلات مدیریتی شهرستان فردا در شورای اداری مطرح می‌شود و مردم مشکلات خود را با نامه به دفتر امام‌جمعه گناباد بفرستند تا در حد امکان رسیدگی و برطرف شود.

انتهای پیام//ح. ت
 

برگزاری سیزدهمین سالگرد ارتحال علامه بهلول گنابادی در گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.