دانش آموزان میراث داران ۳۶ هزار دانش آموز شهید هستند/اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان است

فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: دانش آموزان میراث داران ۳۶ هزار دانش آموز شهید نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

دانش آموزان میراث داران ۳۶ هزار دانش آموز شهید هستند/اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا... (عج) در مراسم بدرقه فرزندان شهدا در دبیرستان شاهد، گفت: حرکت نمادین کارکنان سپاه بقیه الله (عج) در سالروز بازگشائی مدارس جهت احترام به خانواده و فرزندان معظم شهدای عرصه امنیت و اقتدار، شهدای مدافعان حرم و جانبازان و رزمندگان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: اقتدار و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان و از خود گذشتگی ایثارگران است و با نثار جان خود متضمن امنیت و بقاء کشور شدند.

سرهنگ دوستدار ادامه داد: هفته بازگشائی مدارس یک جهاد است، هفته دفاع مقدس و ایام عزای سید الشهدا (ع) همه را به فال نیک می‌گیریم و آغاز جهاد علمی فزرندان عزیزمان را گرامی داریم و امیداریم دانش آموزان در سنگر مدرسه را خوبی نقش ایفا کنند و خدمات ارزنده‌ای را به کشور عزیزمان عرضه کنند.

فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) شیراز در ادامه سخنان خود به حادثه دیروز در شهر اهواز اشاره کرد و گفت: قهرمانان واقعی شهدا هستند اگر شهدای مدافع حرم نبودنند حادثه ۱۰ دقیقه دیروز را ضربدر زمان جنگ با داعش در خارج از مرز‌ها کنید آنگاه حدیث پیامبر اکرم (ص) که می‌فرماید دو نعمت ناشناخته است سلامت و امنیت.

وی اظهار داشت: در زمان شروع جنگ در ۳۱ شهریورماه سال ۵۹ از جمع دانش آموزان کشور ۵۵۰ هزار دانش آموز نیمکت‌ها را رها کردنند و راهی جبهه حق علیه باطل شد و از این جمع ۳۶ هزار شهید تقدیم به نظام جمهوری اسلامی شد و به فرموده مقام معظم رهبری هیچ سنگری را ندیدم که از خون شهدای دانش آموز رنگین و گلگون نشده باشد.

وی با توجه به سخن حضرت امام خمینی (ره) که دشمن نمی‌خواهد بگذارد ایران الگوه شود بیان داشت: شعار هیهات من الذله که ترجمان امروزه آن شعار مرگ بر آمریکا می‌شود را دشمن در تلاش است که جهانی و سراسری نشود که به حول قوه الهی این شعار در حال گسترش و سراسری شدن است.

گفتنی است در پایان این مراسم از فرزندان شهدا، شهید اکبر عبدا... نژاد و نصیری بیان شهدای امنیت و اقتدار، شهدی مدافع حرم شهید شجاعت علمداری با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل شد و در پایان زنگ مدرسه در سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۸ توسط سرهنگ دوستدار به صدا در آمد.
انتهای پیام/ر

مراسم بدرقه فرزندان شهدا در شیراز

برچسب ها: تعزیرات ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار