اصلاح ۴۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در آذربایجان‌غربی

رئیس شورای حمل و نقل آذربایجان غربی گفت: ۴۰ نقطه حادثه خیز جاده‌ای استان در طول سه سال اصلاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم مبارک قدم رئیس شورای حمل و نقل آذربایجان غربی در آئین تودیع و معارفه مدیرکل اداره حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی که در محل سالن اداره برق استان برگزار شد اظهار داشت: استان به سبب داشت سه مرز بین‌المللی و پنج پایانه مرزی از ۲۳ پایانه کشوری از جایگاه مهمی در صنعت حمل و نقل در سطح کشور برخوردار است.

وی گفت: نگهداری و ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان در قالب ۲ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی جاده‌ای و بیش از ۷ هزار راه روستایی از جمله اقداماتی است که در طول این مدت جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس شورای حمل و نقل آذربایجان غربی تصریح کرد: خوشبختانه در مورد رفع نقاط حادثه خیز اقدامات خوبی از جمله اصلاح این نقاط انجام شده و در طول سه سال ۴۰ نقطه حادثه خیز بهبود می‌یابد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه آمار ۵ سال اخیر نشان از کاهش یا ثابت ماندن آمار تصادفات دارد که مسائل آموزشی مهم‌ترین موضوع در این میان است که با آموزش رانندگان می‌توان به آن دست یافت.

مبارک قدم بیان کرد: شبکه‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در شهریور ماه بیشترین تردد مسافران را دارد که متأسفانه بیشترین تلفات جاده‌ای و تصادفات را در این ماه در سطح استان داریم که انتظار می‌رود با برنامه‌های آقای شکری بتوان این آمار را کنترل کرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ی

 

آئین تودیع و معارفه مدیرکل اداره حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.