سخنگوی شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد؛

فقط رقابت انتخابی ملاک ملی پوش شدن نبود/عملکرد کشتی گیران در مسابقات خارجی ارزیابی شد

مجید خدایی گفت:همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم طبق تبصره فرآیند انتخاب تیم های ملی قهرمانی ملاک حضور در مسابقات آسیایی و جهانی نبود و عملکرد خارجی کشتی گیران نیز باید مورد بررسی قرار می گرفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مجید خدایی با بیان این مطلب افزود: در مورد وزن 97 کیلوگرم علیرضا گودرزی در رقابت های جایزه بزرگ گرجستان با یک شکست برابر حریف روسی و در مسابقات جام یاشاردوغو نیز با یک پیروزی مقابل حریف اوکراینی و شکست 10 بر صفر مقابل اسنایدر آمریکایی حذف شد.

وی ادامه داد: مجتبی گلیج نیز که پس از عملکرد گودرزی در گرجستان همراه وی در جام یاشاردوغو شرکت کرد علیرغم پیروزی مقابل حریف ترکیه ای و اوکراینی در دیدار فینال عملکرد خوبی مقابل حریف آذربایجانی نداشت و در دقایق ابتدایی باخت.

خدایی تأکید کرد: شورای فنی با توجه به گزارش کادر فنی از عملکرد این کشتی گیران و اهمیت بالای نحوه مبارزه با حریفان خارجی و سابقه خوب علیرضا کریمی و از سوی دیگر حرکت رو به جلوی وی در چند ماه اخیر، تصمیم گرفت تا وی در یک وزن بالاتر راهی بازی های آسیایی شود و کریمی شانس مدال در این مسابقات را دارد.

وی اظهار داشت: همچنین این شانس برای علیرضا گودرزی، مجتبی گلیج و همچنین رضا یزدانی و اسماعیل نجاتیان برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان دیده شده است تا با حضور در جام مدوید مورد ارزیابی کادر فنی قرار بگیرند.

دارنده مدال برنز جهان خاطرنشان کرد: جواد ابراهیمی در وزن 92 کیلوگرم در انتخابی حضور داشت که در دو تورنمنت بین المللی هم به میدان رفته است و در مورد نفرات این وزن و سایر اوزان جهانی پس از بازی های آسیایی تصمیم گیری می شود.

وی در پایان گفت: تلاش کردیم با در نظر گرفتن نتایج فرآیند انتخاب تیم های ملی، عملکرد در تورنمنت های خارجی، شرایط تمرینات اردویی و میزان آمادگی جسمانی و روانی کشتی گیران بهترین ترکیب را برای بازی های آسیایی انتخاب کنیم و نفر اعزامی در وزن 57 کیلوگرم نیز در چند روز آینده از سوی کادر فنی معرفی می شود.


بیشتر بخوانید:ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در بازی های آسیایی مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی شواری فنی کشتی آزاد به انتخاب ملی پوشان اعزامی در بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار