بازدید وزیر آموزش و پرورش از مدارس غیرمقاوم شرق کرمان

وزیر آموزش پرورش عصر امروز در سفر به شهرستان فهرج از دو آموزشگاه تخریبی و غیر مقاوم روستا‌های دشتوئیه و اسدآبادانگوری این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی شهمرادزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج در حاشیه  بازدید بطحایی وزیر آموزش پرورش از دو آموزشگاه تخریبی و غیر مقاوم روستا‌های دشتوئیه و اسدآبادانگوری شهرستان فهرج خواستار جذب نیرو‌های بومی باتوجه به محرومیت این شهرستان، افزایش حق محرومیت فرهنگیان و تجهیز مدارس به امکانات سرمایشی و گرمایشی شد.

وی افزود: در شهرستان فهرج ۲۴آموزشگاه تخریبی و غیر مقاوم و۲۵کلاس کانکسی داریم.

شهمرادزاده اظهار کرد: قریب به ۵۰۰ دانش آموز در سه مقطع تحصیلی در کانکس تحصیل می‌کنند.

همچنین تیمور عارف رئیس شورای شهر فهرج خواستار راه اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و راه اندازی مرکز رفاهی فرهنگیان در این شهرستان شد.

محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در زمینه راه اندازی و پیگیری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز رفاهی فرهنگیان این شهرستان قول مساعد داد.

همچنین حجت الاسلام  ابراهیمی امام جمعه فهرج باتوجه به محرومیت این شهرستان خواستار بکارگیری نیرو‌های بومی دراین شهرستان شد و افزود :شهرستان فهرج باکمبود ۷فضای آموزشی روبه رو است و ۲۳آموزشگاه فاقد محوطه سازی و ۹مدرسه فاقد حصار هستند.

وی خواستار توجه بیشتر وزارت آموزش و پرورش به این منطقه شد.

انتهای پیام/ی

قول وزیر آموزش و پرورش برای راه اندازی کانون پرورش فکری در فهرج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار