صاعقه مرگ چوپان رمشکی را رقم زد

مدیر هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: متاسفانه براثر صاعقه در دهستان رمشک یک نفر جان خود را از دست داد.

صاعقه مرگ چوپان رمشکی را رقم زدبه گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رضا خوشاب مدیر هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اساس گزارش ، مدیر شبکه بهداشت و درمان دهستان رمشک شب گذشته در روستای ده بالا از توابع این دهستان دو نفر چوپان دچار صاعقه زدگی می شوند.

وی افزود: براثر این اتفاق یک نفر از چوپانان که فردی ۳۰ ساله بوده جان خود را ازدست می دهد و یک نفر دیگر مصدوم شده و چند راس از گوسفندان آنها نیز براثر صاعقه زدگی تلف شده اند.

خوشاب با اشاره به اینکه بارش باران باعث جاری شدن سیل دراین منطقه شده است تصریح کرد:فرد مصدوم با آمبولانس مستقر در مرکز بهداشت و درمان دهستان رمشک درحال انتقال به بیمارستان قلعه گنج بوده که سیل مانع از انتقال سریع بیمار شده و همکاران ما در ۱۱۵ برای کمک به محل اعزام می شوند، باهمکاری و کمک اهالی روستا جوان ۲۵ ساله که دچار صاعقه زدگی شده بود را به آمبولانس ۱۱۵ منتقل کرده و درنهایت مصدوم به بیمارستان قلعه گنج انتقال داده می شود.

مدیر هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی سیل در این منطقه به دست ما نرسیده است.
انتهای پیام/ح

صاعقه باعث مرگ جوان چوپان رمشکی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار