مدیر عامل بیمه سلامت مطرح کرد؛

معوقات تا پایان خرداد تسویه حساب شد/ حقوق شهروندی را در خدمات رسانی رعایت می‌کنیم

موهبتی گفت: معوقات بیمه را تا خرداد ماه پرداخت کردیم و امیدواریم که این روند پرداخت منظم همچنان تداوم دهیم.

معوقات تا پایان خرداد تسویه حساب شد/ حقوق شهروندی را در خدمات رسانی رعایت می‌کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طاهر موهبتی‌ مدیر عامل بیمه سلامت در مراسم رو‌نمایی از سامانه 1666 اظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه 1666 صندوق انتقادات و پیشنهادات را راه‌اندازی کردیم و قصد گسترش این سیستم را داریم چرا که  باید این بیمه را  به سازمانی‌ پاسخگو تبدیل کنیم که تعطیلی نداشته باشد.

موهبتی بیان کرد: بحث‌ بر سر قدرت میزان پاسخگویی‌ است چراکه سازمان‌ها معمولاً از حداقل امکانات استفاده می‌کنند؛ یکی از رویکردهای  جدید در سازمان بیمه سلامت در سال 97 استقرار سازمان الکترونیک است؛ سازمانی که مأموریت اصلی حفاظت‌ و صیانت بیمه شده‌گان را دارد و باید دسترسی‌های لازم را فراهم کند.

مدیر عامل بیمه سلامت ادامه داد: پوشش کامل بیمه، تأمین منابع مالی، نظام ارجاع و سطح بندی در نگاه اول توجه همه را جلب می‌کند و انتظار داریم همین مسائل اولویت‌ این سازمان باشد.

وی افزود: اگر کسی را می‌خواهید شناسایی کنید که بیمه دارد یا ندارد باید پایگاه ساماندهی داشته باشید تا بتوانید این کار را دقیق‌تر انجام دهید که با این رویکرد اتفاقات خوبی را همکاران به هم زدند و سامانه‌ای را برای رفع مشکلات راه‌اندازی کردند.

موهبتی‌ تشریح کرد: بخش بیمه سلامت در هماهنگی با مأموریت اصلی آن شکل گرفت در کنار این اتفاقات، رفع هم پو‌شانی هم داشتیم‌؛ امروزه در تمدید و صدور دفترچه و حتی تجویز دارو رفع هم پوشانی‌ داریم.

مدیر عامل بیمه سلامت گفت: اگر کسی بیمه تأمین اجتماعی دارد نیازی نیست بیمه سلامت داشته باشد علاوه بر این افرادی که شاغل هستند در رفع هم پوشانی‌ حذف و به زودی شاهد صدور اسناد الکترونیکی خواهیم بود و بررسی اسناد به صورت الکترونیک خواهند شد و این مشوقی‌ است تا دانشگاه‌ها از این کار استقبال کنند.

موهبتی ادامه داد: امروزه خوشحال هستیم معوقات را تا خرداد ماه پرداخت کردیم و امیدواریم بتوانیم پرداختی‌های ارائه دهندگان‌ کشور منظم باشند و به جرأت می‌گویم 20 تا 27 هر ماه پرداختی خواهیم داشت.

راه اندازی سامانه سقف گذاری تعرفه ها

وی بیان کرد: هفته آینده به صورت الکترونیک  سامانه سقف‌گذاری تعرفه را رونمایی می کنیم؛ یکی از رویکرد‌های جدی مشتری‌ مداری و رعایت حقوق شهروندی است و نباید به بهانه محرمانه بودن مردم را از دسترسی به اطلاعات منع کنیم.

مدیر عامل بیمه سلامت افزود: باید باور کنیم پویایی یک سازمان بستگی به سامانه آن دارد؛ همکاران در سراسر کشور باید بپذیرند‌ از طریق‌ سامانه 1666 پاسخگوی سلامت مردم باشند.

موهبتی بیان کرد: از مشکلات عمده این است که با مردم کمتر صحبت می‌کنیم از مشکلات آنها بی اطلاع و در خلأ هستیم‌ که این مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده است اما می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

وی یادآوری کرد: اگر گره از کار کسی گشوده‌ایم و مشکلی را حل کردیم شک نکنید خداوند متعال از ما راضی خواهد بود؛ اگر نمی‌توانید مشکلی را حل کنید لااقل‌ با مردم خوش اخلاق باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار