دستگیری سه قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس سمنان و خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲۵۲ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: این محموله از استان سیستان و بلوچستان بارگیری شده بود و با توجه به اشراف اطلاعاتی پلیس و همکاری مخبران نیروی انتظامی، این محموله قاچاق در مسیر جندق - معلمان استان سمنان شناسایی و رصد شده و با انجام کار اطلاعاتی دقیق از سوی پلیس مبارزه با قاچاق مواد مخدر استان سمنان و استان خراسان جنوبی این محموله کشف و ضبط شد.

وی در ادامه افزود: در این عملیات سه نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده و سه دستگاه خودروی آنان نیز ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در ابتدا قاچاقچیان مواد مخدر اقدام به فرار از دست مأموران کردند تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز مأموران پلیس مبارزه با قاچاق مواد مخدر و شلیک تیر اخطار، سرانجام قاچاقچیان با تیراندازی پلیس متوقف شدند و این محموله کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به هوشیاری پلیس استان سمنان برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و نیز تأمین امنیت مردم این استان عنوان داشت: پلیس استان سمنان برای انجام وظایف خود با احدی رودربایستی و تعارف ندارد و با مجرمان و متخلفان قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام / گ

۲۵۲ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و خراسان جنوبی کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.