کریمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحانی اراده‌ای برای تغییر کابینه ندارد/ دولت برای ساماندهی شرایط موجود برنامه‌ای نداشته و بلاتکلیف است

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: رئیس‌جمهور اراده‌ای برای تغییر کابینه خود ندارد و تغییر رئیس بانک مرکزی به تنهایی کافی نیست.

تغییر رئیس کل بانک مرکزی کافی نیستعلی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأکید بر ضرورت تغییر تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: رئیس جمهور هیچ گاه اراده‌ای برای تغییر کابینه خود نداشت و علی رغم اینکه حدود ۲۰۰ تن از نمایندگان به وی نامه‌ای ارسال کردند که در تیم اقتصادی دولت تجدیدنظر کند، اما به این خواسته عمومی مردم و نمایندگان توجهی نکرد.

وی با بیان اینکه مهم‌تر از تغییر مصادیق و اعضای کابینه اقتصادی، تغییر رویکرد در دولت اهمیت دارد، گفت: مردم باید به طور ملموس حس کنند که دولت عزم و اراده لازم برای اعمال تصمیمات لازم در صحنه اقتصادی کشور را دارد.

نماینده مردم اراک با بیان اینکه افراد موجود در تیم اقتصادی دولت توان اعمال تغییر وضعیت اقتصادی کشور را ندارند، تصریح کرد: البته اگر تیم اقتصادی دولت تغییر کند، اما افرادی در سطح و شبیه آنان جایگزینشان شود، نتیجه‌ای عاید نمی‌شود.

تغییر رئیس بانک مرکزی به تنهایی کافی نیست

کریمی با تأکید بر اینکه تغییر رئیس بانک مرکزی به تنهایی کافی نیست، اظهار کرد: تغییرات مصداقی کابینه باید منجر به تغییر در رویکرد‌ها و خروج دولت از بلاتکلیفی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: مردم اظهار گلایه می‌کنند که دولت برای ساماندهی شرایط موجود برنامه مشخصی ندارد و در حالت بلاتکلیفی به سر می‌برد و تا زمانی که این شرایط تغییر نکند به نتیجه مطلوبی برای اقتصاد کشور نمی‌رسیم.

وی با تأکید بر اینکه خواسته مردم این است که در دولت یکسری تغییرات ایجاد شود، بیان کرد: تغییر افراد در کابینه باید خروجی مثبتی برای اقتصاد کشور داشته باشد و اگر رئیس جمهور این تغییرات را متناسب با شرایط کشور ترتیب اثر ندهد، مجلس از همه ابزار قانونی خود برای احقاق حقوق و مطالبات ملت استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۱:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
قیمت برخی داروها خیلی بالاست لطفا رسیدگی کنید
آخرین اخبار