فرمانده انتظامی خوزستان:

عاملان آتش سوزی عابربانک های خوزستان دستگیر شدند / پای گروهک تروریستی در میان است

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: عوامل آتش سوزی عابر بانک‌ها در شهرستان‌های اهواز، کارون و دشت آزادگان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: پس از اینکه چندین فقره آتش سوزی عابر بانک ها در نقاط مختلف شهرستان اهواز، کارون و دشت آزادگان از اسفند ماه سال 96 تا پایان تیرماه 97 و ارسال مستندات آن به گروهک های تروریستی خارج از کشور و انتشار آن در شبکه های اجتماعی اتفاق افتاد، دستورات لازم جهت دستگیری این عوامل ابلاغ شد.


بیشتر بخوانید: دستبند قانون بر دستان جاعل حرفه ای کارت های بانکی در ماهشهر 


 وی با اشاره به متواری شدن عوامل آتش سوزی عنوان کرد: با بررسی جزئیات آتش سوزی توسط مأموران پلیس مشخص شد 2 راکب با یک دستگاه موتور سیکلت به صورت ناشناس اقدام به تخریب و آتش زدن عابر بانک ها می کردند و سپس از محل متواری می شدند.

 عباس زاده افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تلاش مستمر شبانه روزی مأموران پلیس امنیت عمومی استان ، 4 عامل اصلی این شبکه وابسته به گروهک تروریستی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در تحقیقات بعمل آمده به 16 فقره آتش زدن عابر بانک های شهر  اهواز ، دشت آزادگان و کارون و ارسال مستندات آن ها به خارج از کشور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام/م

عوامل آتش سوزی عابربانک های اهواز دستگیر شدند

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسیاوش
۲۰:۲۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
بایدانقدربزننشان تابیشتراعتراف کنندهیچ رحمی بهشان نباید کرد اول خساراتی که به باراوردن ازگلوشون بیرون بیاردوبعدهرچه قانون میداندبایدتوشهربگردانشان