ادعای مدیرعامل تراکتورسازی درباره مهدی ترابی

جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه تراکتورسازی از مهدی ترابی در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان برگزار شد.

احتمال محرومیت مهدی ترابی وحود داردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق برنامه جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه تراکتورسازی از مهدی ترابی و باشگاه سایپا صبح امروز در کمیته تعیین وضعیت برگزار شد. در این جلسه صادق درودگر مدیرعامل تراکتورسازی و وکلای این باشگاه و مهدی ترابی بازیکن سایپا حضور دارند.

باشگاه تراکتورسازی مدعی است که با مهدی ترابی قبل از پیوستن به پرسپولیس قرارداد بسته است و این بازیکن و باشگاه سایپا تخلف کردند؛ بنابراین تراکتورسازان با ارائه مدارک و اسناد از ترابی و نارنجی پوشان به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان شکایت کردند و امروز جلسه رسیدگی به این پرونده در محل فدراسیون فوتبال تشکیل شد.

صادق درودگر مدیرعامل تیم تراکتورسازی تبریز پس از خروج از جلسه کمیته تعیین وضعیت حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد، اما تایید کرد که احتمال محرومیت مهدی ترابی از بازی‌های باشگاهی و ملی وجود دارد و مدیرعاملان ۳ باشگاه سایپا، تراکتورسازی و پرسپولیس باید در جلسه‌ای این مشکل را حل کنند.

کمیته تعیین وضعیت بعد از بررسی این پرونده رای نهایی را صادر می‌کند و تراکتورسازان امیدوارند رای پرونده به نفعشان صادر شود.


بیشتر بخوانید: دوئل پرهیجان باشگاه تراکتورسازی و ترابی


انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت پرونده شکایت تراکتورسازی از ترابی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار