اجرای طرح هجرت در ۲۵۰ فضای آموزشی وپرورشی آذربایجان غربی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در سال جاری طرح هجرت در ۲۵۰ فضای آموزشی و پرروشی آذربایجان غربی عملیاتی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طرح هجرت به عنوان یک بستر تربیتی مناسب محسوب می‌شود که در صورت تدبیر و برنامه ریزی صحیح می‌تواند زمینه بالندگی و تقویت روحیه مشارکت جویی، تعاون و همکاری، بنیه اعتقادی دانش آموزان را تحکیم بخشد.
قدرت اله قاسمی اظهار کرد: طرح هجرت همه ساله با مشارکت و همکاری سپاه و آموزش و پرورش و با حضور دانش آموزان بسیجی اجرا می‌شود.
وی یاد آورشد: در این طرح علاوه بر بحث‌های عمرانی، مرمت، بازسازی، تعمیر و بهسازی فضا‌های آموزشی و پرورشی، دانش آموزان در جریان یک کار گروهی و دسته جمعی امر مسئولیت پذیری، مشارکت جویی، و مهارت آموزی را تجربه می‌کنند.
قاسمی افزود: در راستای عملیاتی نمودن طرح هجرت، تقویت مبنای اعتقادی و اخلاقی، تقویت روحیه همکاری، ترویج فرهنگ کار و تلاش، ایجاد و بسط روحیه مسئولیت پذیری در راستای حفظ و حراست از امکانات آموزشی و پرورشی شکل می‌گیرد.
وی ادامه داد: طرح هجرت به عنوان یک بستر تربیتی مناسب محسوب می‌شود که در صورت تدبیر و برنامه ریزی صحیح می‌تواند زمینه بالندگی و تقویت روحیه مشارکت جویی، تعاون و همکاری، بنیه اعتقادی دانش آموزان را تحکیم بخشد.
این مقام مسئول اذعان کرد: امسال اداره کل آموزش و پرورش استان با همکاری سپاه شهدا استان با اختصاص ۳ میلیارد ریال و جنب مشارکت‌های مردمی، طرح هجرت را در ۲۵۰ فضای آموزشی و پرروشی استان عملیاتی کرده است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بیان کرد: در قالب این طرح بیش از ۴ هزار دانش اموز بسیجی در طول تابستان نسبت به رنگ آمیزی، شاداب سازی و مرمت فضا‌های اموزشی اقدام می‌کنند.
انتهای پیام/ح


اجرای طرح هجرت در مدارس آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.