جهاد دانشگاهی در استان سمنان منشاء خدمات شایان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای از انسان‌های صادق، خدوم و ایثارگر است که جز به تعالی ایران اسلامی به چیز دیگری نمی‌اندیشند.

سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در بازدید از جهاد دانشگاهی سمنان گفت: جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای از انسان‌های صادق، خدوم و ایثارگر است که جز به تعالی ایران اسلامی به چیز دیگری نمی‌اندیشند.

وی افزود: جهاد دانشگاهی هم درزمینهٔ علمی و هم در ایجاد فضای معنوی توانسته رویکرد مثبتی داشته باشد که این امر منشا خدمات فراوانی برای ایران اسلامی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی یک‌نهاد برآمده از انقلاب قلمداد می‌شود که با خدمات علمی و عملی که داشته توسعه را در جای‌جای ایران اسلامی به‌خصوص استان سمنان، سرعت بخشیده است.

سعید ناجی گفت: ریشه کلمه جهاد در این مرکز، با بن‌مایه‌های دینی و معنوی پیوند خورده و مجموعه‌ای را شکل داده که خدمت به انقلاب اسلامی و کشورمان ماحصل آن است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی شکل گرفت تا سرعت پیشرفت و توسعه در کشور افزایش یابد و لذا انقلاب ما چه در حوزه مشارکت مردم در حکومت‌داری، چه درزمینهٔ دانشگاهی و علمی و استقلال کشور و حتی در وادی علوم انسانی به دنبال ایجاد ساختاری پویا بود که خوشبختانه جهاد دانشگاهی یکی از مراکزی است که این ساختار را تحقق بخشید.

انتهای پیام / ق

جهاد دانشگاهی سرعت توسعه اقتصادی در سمنان را افزایش داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.